Ga naar inhoud

Problemen met Grietje


Zilverspar

Aanbevolen berichten

Wat erg, sterkte met het verlies. Ik denk dat je al een voorgevoel had dat ze het niet ging redden. Daar krijg je op een gegeven

moment ook een zesde zintuig voor. Dan voelt het ook niet goed om te dwangvoeren, maar het is het enige wat je kunt doen.

Maar ik weet wel hoe naar je je dan voelt, in je berichtjes laat je dat ook zien. Het is een beetje een strijd tussen verstand en

gevoel. Grietje zal het je niet kwalijk nemen hoor, dieren weten heel goed dat je om ze geeft. En dan drie konijnen in korte

tijd, dan heb je gewoon niet genoeg tijd gehad om alles te verwerken. Veel sterkte daarmee, en mijn advies is, vergeet de

vervelende dingen en denk aan de goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Ellebel,

Ze is zelf ingeslapen en ja ik was nog op mijn werk. Mijn man heeft haar opgehaald toen hij vrij was en haar een plekje gegeven in onze tuin. Hij was er erg beroerd van, 't was ook vooral zijn Grietje. Hij had een zwak voor haar.

@Wupsie,

Ik denk niet dat ze hetzelfde hadden maar zeker weten doe ik het niet. Lieve en Tommy zaten apart van Grietje toen Lieve overleed en wat Lieve had is onduidelijk die was zomaar ineens dood. Daarna is Tommy wel bij Grietje en Plukkie geplaatst dat wel. Wat Tommy had is niet echt aan het licht gekomen maar wel dat er vocht in haar zat en men denkt hart problemen, tenminste bij de DA maar zekerheid heb je niet natuurlijk.

Wat wel zo is, is dat Grietje afgelopen woensdag een enting heeft gehad, misschien was ze niet zo fit op dat moment dus dat het verkeerd is gegaan met haar eetlust en dat ze misselijk was (ja je bedenkt ook wat natuurlijk), of dat de enting iets anders teweeg heeft gebracht?

En ja Plukkie is nog hartstikke actief en hartstikke oud, dan zou je toch denken dat ook hij ziek zou moeten worden en hij is tegelijk met Grietje ge-ent. Dus ik kan zo niet bedenken wat er voor iets besmettelijks moet zijn. Ik denk stomme pech en Grietje was niet echt piepjong meer natuurlijk. Wie weet hoe oud ze al was toen ze in de opvang kwam, dat is onduidelijk.

Ik ben wel blij dat ik niet op zoek hoef nu voor een partner voor Plukkie, ik kan het ff niet opbrengen om een ander konijn op te halen. Hij is aardig in to Mixie en ook Carly kan het wel vinden met hem.

Ik laat ze f met zijn drietjes.

aangepast door Zilverspar
Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog erg bedankt voor het meedenken/meeleven. Door hier te lezen en te posten helpt me toch enorm.

Komt ook omdat je met veelal gelijkgestemden aan het kletsen bent. Niet iedereen snapt dat je zoveel voor je konijn over hebt maar hier natuurlijk wel!

Ik heb gewoon ff vette pech en dan kijk ik naar buiten terwijl Mixie met een stok aan het rondslepen is en dat Plukkie zo zijn best doet om deze 2 jonge dames in het gareel te houden. Deels kan ik er van genieten maar ook deels niet......maar ja komt wel weer denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met het verlies, je hebt alles gedaan wat je kon doen en in je laatste posts kon je inderdaad de tweestrijd zien tussen je verstand en je gevoel. Maar je hebt het beste gedaan, meer kon je niet voor haar doen. 1 dingetje scheelt wel, je hebt de keuze gelukkig niet hoeven maken. Want dat is toch wel zo moeilijk, nu heeft ze zelf de keuze gemaakt om te gaan. Hoe jammer dat ook is.... :( :( :(

Heel veel succes morgen met je examen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .