Ga naar inhoud

SLANG (!!!) in hooi!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:shocked::shocked::shocked: die verhalen van mijn man als hij aan het stro persen is. Hij ziet veel moois op het land, kwartels en hazen en weet ik wat nog meer, maar dat spul is soms ook wel eens in de combine of stropers belandt... Wil je idd 1 dat het niet gebeurt 2 als het gebeurt dat je het niet ziet en 3 dat je het niet tegenkomt als je je nijnen wilt voeren!

Trouwens hazelwormen zijn cool. Een hagedis met bijijijijijijijna geen poten meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap niet wat het probleem is hoor, in zakken chips doen ze toch ook weleens een extra cadeautje?

Daar hoor je nooit iemand over zeuren.

Nu krijg jij iets extra in je zak hooi, en is het weer niet goed ;-) :-P

:lol:

Ja inderdaad, je hebt wel gelijk! Wat een zeurkous ben ik toch. Ik zal even een dankmail naar Vitakraft sturen :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

akkes seg! gelukkig nog niet meegemaakt. Een paar weken geleden zaten er wel allemaal stukken papier tussen het hooi: een versnipperde Playboy in het Duits ::P

Haha eigenlijk vind ik dat nog 10 x vreemder dan een hazelworm :rofl: tenzij playboys ook al in het gras groeien:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .