Ga naar inhoud

Snackbal/tractatiebal, wat doe je er in?


Cleo en Jackson

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar je besteld? Maar aan je opsomming te horen zooplus.. Ze hebben wilgen hooi ballen en wilgentunnels. Van die wilgentunnels koop ik de kleinste variant en stop ik vol met hooi.. Heerlijk vinden ze het!

Er zijn ook nog intelligentie spellen voor konijnen, maar mijn konijnen zijn daar te slim voor :P Die gooien het hele gevaarte gewoon door de lucht!

En telefoonboeken... Die worden heerlijk verscheurd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trovet 275 gram zag ik net voorbij komen bij medpets.. maar ja dan worden de verzendkosten zo hoog..

Care + is mssn ook wel een idee om er in te stoppen, maar ik ga eerst gewoon proberen met hun eigen SS voer thuis, maarrr ben blij dat ze er wat mee doen:P (maar ja eten is ook altijd goed he!)

@ Wupsie: Max is gewoon gek van roze:P

@ Bloem ja klopt bunnybin heeft zeker leuke spulletjes! maar dit x ga ik bij konijnenwinkel bestellen zo ver ik gepland heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trovet 275 gram zag ik net voorbij komen bij medpets.. maar ja dan worden de verzendkosten zo hoog..

Care + is mssn ook wel een idee om er in te stoppen, maar ik ga eerst gewoon proberen met hun eigen SS voer thuis, maarrr ben blij dat ze er wat mee doen:P (maar ja eten is ook altijd goed he!)

Ik heb er net SS in gedaan en dat vonden ze prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ballen met belletjes heb ik ook voor mijn nijnen en die vinden ze hier ook erg leuk.

De snack bal vul ik met BC+ omdat ik dat eerst als hoofdvoer had. Nu over op SS maar denk als je dat in kleine stukjes doet dat het er wel door gaat hoor. Je kunt het schuifje waar het voer door moet vrij ver open doen hoor. Maar is even een kwestie van testen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die (plastic) bal van Bloem hebben ze hier ook. Fred en Pip hebben er eentje en Jasmijn nu ook. Hoewel die z'n langste tijd gehad heeft, beginnen flinke barsten in te komen.. Ze stuiteren 'm nog wel eens van het trappetje......

hu_18869.jpg

Deze is hier ook wel een succes, maar jij hebt al iets redelijk vergelijkbaars natuurlijk.

Bloem, ik heb die zwarte van Zooplus, die houden het wel redelijk uit buiten. Maar daar zit geen belletje aan. Ik haal de belletjes er zelf ook altijd af.. :P

Dat is hier ook een succes, optillen en dan heeeeeel hard weggooien. Ik heb hier 2 snackballen liggen, 1 met gedroogde rodebietenstukjes, de andere met biksjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de kattenbelletjes zijn niet erg aan te raden los.. Mocht er een speeltje stuk gaan oid dan wordt ie hier ook gelijk weggegooit.. En je hebt hooiballen met twee verschillende soorten belletjes, het 'kerstklokje' belletje is geen probleem maar de ronde belletjes zou ik er af halen. Schijnt dat ze er vrij makkelijk in vast komen te zitten met hun tandjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook in de snackbal doe en wat die van mij erg lekker vinden. Gedroogde rozebottels, gedroogde kruiden en gedroogde appelstukjes.

Appelstukjes doe ik zelf drogen aangezien er in de supermarkt vaak toevoegingen inzitten. Ze zijn behoorlijk lang houdbaar in een afgesloten trommel, mits ze echt helemaal droog zijn.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .