Ga naar inhoud

Sudocrème


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vertamil voor zere plekjes of wondjes die niet snel genezen. Ik heb het gebruikt op de staart van mijn nijn, pootjes en zelf een bijtplekje in de nek. Het geneest supersnel en is niet schadelijk. Prijs 8,95 voor een kleine tube, maar is het zeker waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, waar bestel jij normaal online de medicatie ook alweer?

Medpets en nog eentje die ik aldoor vergeet :P zal daaro ok nog even kijken ja :yes: we moeten het in de opvang ook hebben denk ik, tenminste, we hadden een Rex met sore hocks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is het toeval, betwijfel of AB zo snel aanslaat, maar Fred is de hele dag al veel vrolijker dan hij lange tijd was.. Niet dat hij eerder echt lusteloos was, of rustig ofzo.. Maar gewoon, de manier waarop hij alles nu doet is anders.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft de AB niet gedaan wat ik er van gehoopt had. Nog een paar daagjes en dan zit de kuur er op en ik heb Fred net weer moeten wassen. Ik heb dit de afgelopen week tot een minimum beperkt, net als het smeren, omdat ik toch graag wilde kijken wat de AB deed. Afgezien van dat hij wat vrolijker en energieker is (wat ook winst is natuurlijk!) lijkt het probleem niet echt verminderd. Ok, zijn huid is niet stuk, hoewel er wel extra kale plekken bij zijn gekomen. Die zijn een tikje geirriteerd. Maar de vacht wordt echt dunner en ik kan zo hele plukken uittrekken. Denk da tik even ga kijken of ik hem kaal scheer. Ik bel, als de kuur is afgelopen, nog eens met de DA, zal ook even vragen hoe hij over scheren denkt. Maar ik vrees dat de opties op zijn en dat het toch symptomenbestrijden wordt.. Een kale huid is makkelijker schoon te houden en in te smeren.. Hoewel er op sommige delen ook gezonde vacht teruggroeit, is het gros vies. Dat beschermd de huid toch niet.

Arme schat.. Hij laat het allemaal nog steeds goed toe gelukkig, al vindt hij het natuurlijk niet leuk. Zoals hij je dan ook aankijkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .