Ga naar inhoud

Gijs en zijn poot..


konijntjepip

Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

huh, heb net even de medicijnen gepakt, maar het is alleen antibiotica?

Enrofloxoral drops, misschien doordat het zo goed ingepakt zit dat hij geen pijn heeft?

nou ik zal het even geven, ben benieuwd hoe hij reageert, vind het wel een beetje spannend omdat ik niet weet in hoeverre

hij dingen toelaat omdat hij hier nog niet heel lang is,

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is het toch een knapperd,

ja maar hi heeft nu wel een husije met vriendin dat had ie eerst niet!!!

drinkt hij wel ?

en hoe ijn zn keutels?

er kunnen toch wel wat slechtere bij zitten, alleen al van de stress, merk dat hier ook, als jip in de auto heeft gezeten.. kan ik er de klok op zetten.

en toen we de verjaardag hadden gehad, de volgende dag ook wat slechtere keutels van de stress.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij doet alles heel goed,

alleen net toen ik de antibiotica gaf heeft ie me echt wel een paar keer gebeten,

en kon hij ineens toch goed rennen met zijn poot..

hij moet 1.2 en nu heeft hij nog maar die 2 binnen..

had pip in een reishokje gezegd, omdat ik weet dat pip dat spuitje uit me handen zou trekken haha,

naja ik heb pip er weer uitgelaten, ik probeer de rest over de hele dag wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja help de lieverd maar even een beetje en schuif waar nodig het voer maar in zijn bekje.

Hij zal nog wel flink geschrokken zijn...

Ik vind je verhaal heel herkenbaar. Op mijn televisiekast (hoge dessoirkast) staat een bos bloemen. Daar kunnen de nijnen never nooit bij. Toch waagde Fleurtje een sprongetje, maar haalde het natuurlijk niet en belandde half naar achter.... Ik moest gelijk aan jouw Pip denken, want nijnen denken gewoon praktisch niet of het ook haalbaar is :s

Geef Pip maar kus van mij, Ollie & Fleurtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil geen vriend met een groene poot *sniksnik*

konijntjepip-albums-mijn-lieve-pip-and-gijs-picture47509-pipgijs-011.jpg

En gijs die heeft het wel goed voor elkaar!

konijntjepip-albums-mijn-lieve-pip-and-gijs-picture47508-pipgijs-008.jpg

normaal is het niet z'n troep hoor!, had waar gijs zit, nu allemaal hooi neergelegd omdat ik er al van uit ging dat die niet meer ergens anders ging zitten..

aangepast door konijntjepip
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet hoe het moet door pip, maarja gijs is hier niet lang

en hij reageert dus best oplettend, bijten en wegrennen(terwijl gijs echt anders nooit bijt)..

ben nu nog even alleen thuis,maar anders had ik hem opgetild en dan over hem heen gehangen

maar ik durf hem niet op te pakken met dat pootje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heeft hij eigenlijk nog nooit gekregen.. maar het proberen waard,

dat arme beestje.. ben wel blij dat hij er wat van binnen heeft,

toen ik pip pijnstillers en antibiotica moest geven wist ik wat ik bij haar kon doen,

en het klinkt dom maar je bent dan ook wat minder voorzichtig, niet dat ik van alles met haar deed ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oehh banaan zijn ze heir gek op, althans flo, dan ging ze schooien....

wat voor substantie is het water?

maar vind dat niet raar klinken hoor, ik heb dat mer jip nogwel... was de eerste keer dat we hem iets onder dwang moesten doen... dwangvoeren

ik hield hem vast en mijn vader spoot het in zijn mondje,

maarja je weet niet wat jip doet in angst, misschien bijt ie wel(heeft ie niet gedaan) me vader echt zoo wooow die tanden.... ik dacht echt tja... als hij bijt..

maar nee dat deed ie niet, alleen als hij schrok schrokken wij ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

banaan vinden ze hier niet lekker, haha

dus tot nu toe is het toch wel andijvie,appel,wortel

het zijn gewoon druppeltjes, en dan moet ik het spuitje op het flesje doen,

en dan 1.2 eruit halen.

ik bedoel gewoon met pip weet ik wat ik kan verwachten,

ik weet hoe ver ik bij haar kan gaan, en bij gijs niet en dat maakt het best spannend..

na een paar blaadjes andijvie had meneer het door hoor, nou even een appeltje met niks tussendoor,

en hop weer andijvie+antibiotica heeerlijk! moest nog oppassen voor pip dat zei niet een lekkere hap ervan nam,(had natuurlijk voor pip ook andijvie, maar die dacht Gijs eet eens door anders neem ik het! haha doerakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lukt echt niet..

had het net geprobeerd met wortel, 1e hapje wist jij al owja dit is antibiotica..

toen met brood, nou met of zonder antibiotica dat ging hem niet worden,

toen heb ik het samen met me moeder geprobeerd om gewoon in zijn mond te spuiten ging ook niet lukken..

en appel&andijvie geef ik liever vandaag niet meer omdat ze daar al best veel van gehad hebben en je ruik gijs nu al weer..

dus nu heeft hij nogsteeds niets binnengekregen..

hij loopt,eet,drinkt,wast,keutelt en plast wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zat net een tijdje bij ze in de ren,

en gijs zijn kontje zit onder de diaree en hooi..

wat moeten we nou.. weet zeker dat het niet komt door de groente,

want hij heeft niet meer als normaal gekregen..

hij zit het meeste in het hooi mandje, daar geef ik hem ook voer&drinken

maar hij gromt en schud met zijn hoofd en bijt als ik met iets met antibiotica aan kom..

hij is ook onwijs sterk, kijk pip die pakte je hup spuitje en klaar,

met gijs is het moeilijker omdat hij en zwaar is, en een gebroken poot heeft dus laat hem liever in het mandje zitten

en hij neemt niks aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan je vragen of je ab injecties mag geven

Ik weet precies hoe het is om een niet meewerkend konijn medicijnen te moeten geven

Je kan hem ook tussen je benen nemn dus knielen op de grond en dat hij niet meer naar achter kan en dan het spuitje in zijn mond

maar er moet wat gebeuren bel even met je da

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .