Ga naar inhoud

Gijs en zijn poot..


konijntjepip

Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik hoop dat de foto's het nu wel doen!

gijs word helemaal weer de oude gijs!

jullie wisten natuurlijk al dat hij gewoon alles met zijn "poot" kan

maar vanochtend zag ik dus dat hij nu alle handoeken bij zich had, en zelfs pip haar matje

normaal trok pip alles wat van gijs was naar haar kant toe, dus hij begint weer een beetje voor zichzelf op te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik moest echt lachen ik ging ze net weer naar de andere ruimte laten lopen,

ze keken elkaar nieteens aan en staken gelijk over een heeel stom gezicht haha

schrok alleen een beetje van gijs, hij sprong op het mandje, ging echt goed maar dacht who..

maar zelfs dat lukt nu al met 3 poten! ook voor zichzelf wassen heeft hij nu zijn eigen maniertjes bedacht!

ging net bij allebei even in de ren zitten en gingen helemaal tegen me aan liggen, en dan toch ruzie zoeken met elkaar he..

stiekem hebben ze elkaar wel weer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat het overlopen vanochtend zo goed gegaan was, en omdat ze nu zo lekker rustig zaten

dacht ik ik laat ze gewoon even samen, nou slecht idee... de tussenscheiding was er nog geen 3 seconde uit en pip ging achter gijs aan.. wat moet ik nou, ik ben echt bang dat ik ze sowieso opnieuw moet koppelen.. maar zal dit nog goed komen? want de poot van gijs blijft eraf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet het echt niet meer!

ik was zo ontzettend blij toen ik ze koppelde dat dat zo makkelijk ging zonder gevecht..

ik weet gewoon niet hoe ik dit nu weer kan beginnnen, omdat ik weet van gijs dat hij niets terug doet, niet om zijn poot

maar hij is te lief.. en pip die gaat gewoon door... dus ik weet echt niet wat ik kan doen, misschien is het een goed idee! maar stel nou

dat het nog niet helemaal over is?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel moeilijk hoor,

weet niet zo goed hoe ik moet beginnen,

hoe kan ik nou 2 vechtende konijnen bij elkaar zetten

ik kan dat echt niet aanzien!

gijs komt uit de opvang, maar ik vind het zelf een beetje raar om hun dat te vragen?

omdat gijs er maar een paar dagen zat en tja gewoon? of is dit een rare gedachte van mij?

en hoe kan ik nu het beste beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ookal zat hij er maar een paar dagen, hun hebben zoveeel koppelingen meegemaakt, en waarschijnlijk ook een geval van bv een konijn met drie poten, of een koppel wat door ziekte uitelkaar ging, en wat moeilijk te herkoppelen was, kortom situaties die erop kunnen lijken, en misschien hebben ze wel waardevolle tips, je weet maar nooit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was Pip altijd al de dominante van die twee? Dan blijft dat natuurlijk zo. Misschien ben je ook nog wel erg bang dat er iets met Gijs gebeurt en pikken je nijnen dat gespannen gevoel op.

Gaan ze echt vechten of is het jagen wat Pip doet? Want dat is natuurlijk gedrag en zolang ze niet vechten is het geen probleem, zeker nu Gijs zich zo goed weet te redden en op tijd weg kan springen...

Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het eng vindt om ze bij elkaar te zetten, hoor. Hopelijk heb je snel weer een lekker klef koppeltje, want dat is je wel gegund na alle stress! Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

donderdag moet gijs naar de da dus dan vraag ik wel even wat ik het beste kan doen,

wie de dominante is weet ik niet, gijs is hier ongeveer een maand? en de 1e 2 weken

had hij nog last van ze hormonen, naja toen een weekje samen en toen brak hij zijn poot..

nee het is echt bijten wat pip doet! echt op een gemene manier enzo, gijs rent gewoon weg die goedzak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso op neutraal terrein koppelen(ookal wissel je van rennetje).

Daarnaast kun je mssn tips kirjgen van de opvang? andere BB'ers!

Ik heb de koppeling zelf uiteindelijk uit handen gegeven (aan Dollie) omdat k t ff niet meer wist wat te doen, en omdat mn nijntje kapotte oren had en zo veel plukken haar vond (van beide) dat ik een kussen kon vullen.. Jouw spanning voelen de nijnen ook denk ik. probeer zelf ontspannen te blijven!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het erg spannend, en ik kan gewoon geen 2 konijnen bij elkaar zetten waarvan ik weet dat de een achter de ander aan gaat..

en wat moet ik dan? maart het moet wel weer een keer.. ik moet sowieso donderdag afwachten tot de hechtingen eruit zijn

en dan begin ik! als ik weet hoe en wat dan ben ik niet meer zo gespannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele koppeling is hetzelfde, en als je het echt zo spannend vind zou ik het uit handen geven(tsja heb ik ook gedaan.)mssn kun je het door de opvang laten doen waar gijs vandaan komt? (da hebben niet altidj ervaring met koppelen ookal hebben ze wel veel verstand van konijnen) een opvang heeft daar vaak veel meer ervaring mee!

Mijn nijnen waren ook niet meer vriendjes na de operatie van Cleo. maar nu zijn ze weer klef, lief en een heerlijk konijnenkoppel! Dus geef de hoop niet op he meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

die gijs toch, hij vind het soms moeilijk om zijn evenwicht te vinden als hij met zijn voorpoten

zijn hoofd wast, dus nu heeft hij een nieuwe manier gevonden; liggend! haha echt super schattig

heb er helaas geen foto van, morgen mag hij naar de da en dan worden de hechtingen eruit gehaald,

zal dan ook meteen vragen wat ik het beste met pip&gijs kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .