Ga naar inhoud

Duimen voor onze Frummel..


Aniek

Aanbevolen berichten

Ik heb echt heel veel duimpjes nodig voor onze Frummel.. Frummel is een konijntje uit mijn eigen groep, ze had een gigantische bal aan haar knie. Ze is een tijd terug behandeld geweest voor een abces, dit leek weg.. tot ineens bij haar achterpoot haar knie een gigantische bult weer zat. Geen wond oid, naar de dierenarts toch weer pus, dus open gehaald en schoon gemaakt elke dag, maar het wilde niet. Het was echt zo groot als een tennisbal, ondanks dat ze goed at en vrolijk was, maar mogelijk was het dan ook niet alleen een abces.

Gisteren is ze geopereerd, ze heeft een snee over haar knie tot halverwege haar buik zo groot was het en waarschijnlijk was het ook meer dan een abces, maar ik laat het niet opsturen dat voegt niks toe. Echter ze staat nu helaas nog steeds niet.. zelfs haar voorpoten willen niet die liggen wat opzij naast haar. Ze had al moeten staan, voor de zekerheid behandel ik haar ook voor EC, want je zal zien dat door verzwakte weerstand zoiets de kop op steekt.

Ze heeft net in ieder geval eindelijk zelf 3 blaadjes andijvie en een stukje appel gegeten, wel aangereikt, want ja het eet zo lastig met je kop op de grond.

Duim voor onze kleine Frummel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal supertof dat jullie zo mee duimen..

Ze heeft ondertussen nog 4 blaadjes andijvie opgegeten. Ze eet echt met pozes weer een hap kauwen, stoppen denken.. kauwen.. Net of ze nog niet goed uit de narcose is, ze is zo loom en zielig.. heb dit nog nooit mee gemaakt.. ze ligt maar onderuit gezakt met haar kopje op de grond. Wat me nu zorgen baat is dat ze nog niet geplast heeft. Er liggen wel wat keuteltjes, maar nog een enkel plasje. Morgen weer naar de dierenarts als ze nog niet staat.. arm meisje.. ik hoop dat ze zo nog wat eet. Dwangvoeren is namelijk een hel soms lijkt het of ze stikt en er echt moeite mee heeft. Nu even snel slapen, mijn wekkertje staat voor haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht :(

Vannacht heeft ze alles nog opgegeten, vanmiddag niks meer.. en ook dwangvoeren gaat moeilijk, omdat ze af en toe wegzakt.

Ze heeft 35,6 dus veel te laag.. ze is vanmiddag opgenomen bij de dierenarts geweest met onderhuids vocht. Ook de dierenarts denkt dat ze niet goed uit de narcose komt en er in blijft hangen.. We vechten door, maar zoals het nu lijkt word het een gevecht wat ik niet kan winnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .