Ga naar inhoud

Huid weg..


Stampyy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan het niet gewoon door je andere konijntjes komen? Mijn konijnen hebben gelukkig nog nooit gevochten, maar als er verder niets scherps in het hok is gevonden... kan een ander konijn zo'n wond veroorzaken?

Ik denk inderdaad dat het opereren dan het 'openmaken' van de wond zal betekenen... kan me werkelijkwaar niet voorstellen dat het zoveel moet kosten. Wellicht kun je daar nog voor bellen? Om die prijs even na te vragen? Ik geloof dat ik zo'n 30-40 euro kwijt was aan het afveilen van haakjes aan de kiezen wat ook onder verdoving ging. Kan me niet voorstellen dat dit veel duurder zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten de aanleiding van die wond niet.. Er is niets scherps.. er lagen geen haren van een gevecht in het hok.. Maar goed, als je het niet zeker weet.. kan alles natuurlijk..

Zou ze zelf gaan drinken? Want ze wil niets van drinken weten op dit moment, ook geen groente.. ze heeft wel een paar SS brokken binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het maakt niet uit of je dat konijn voor 1 euro koopt of 50 euro

Als je dieren neemt dan heb je daar de verantwoording voor en daar horen nu eenmaal dierenartskosten bij

Dan moet je er helemaal niet aan beginnen

En dan de redenatie van alleen na de da als ze echt ziek zijn gaat dan ook niet op

Want kost het altijd een hoop geld

Maar daar kan jij ook niks aan doen :$:$

Ja of een goedbijbaantje zoeken:mdr:

Maar wat is het soms oneerlijk verdeelt in de wereld :grrrrrr:

Beterschap en sterkte met de verzorging

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet alweer hooi! Dat was net ook nog niet zo. Nu het drinken nog even..

Ik heb van 't zomer ook een bijbaantje. En na m'n examen kan het nog niet vanwege m'n schouder blessure. Maar dan mag ik voor een zakcentje bij mama in 't huis helpen :P Elk klein beetje kan je sparen. Gelukkig geef ik nooit veel uit. Dat scheelt.

aangepast door Stampyy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp alleen niet waarom je de operatie niet mag doen, als je t zelf betaald? mag jen iet zelf bepalen waar je je geld aan uit geeft?

Eerlijk gezegt vind ik de redenatie 6,- en dan 150,- een beetje vreemd.. tis geen auto die total loss kan zijn!!!!

Wel fijn dat je alle zorg voor haar wil dragen, en zo veel tijd erin wil steken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjsa.. Dat zijn nu mijn ouders.. Ik snap het zelf ook niet, als je een dier hebt.. dan wil je daar het aller beste voor lijkt mij dan.. Ook als het om kosten voor de DA gaat.

Hier zie je een stukje van de wond met die krammen er in:

c--u6pjx7z-JZrcA3Sow072S-ubKrYnd

En zo zit ze er nu bij, De klamboe hangt aan de rails van m'n 'gordijnen' tegen de vliegen: (beetje onduidelijk foto)

-OXmDgKHyj9mtgFoAYiWEaEQiHEBnZi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. ik schrok ook van de grote, het liep namelijk nog helemaal door.. Dit is nog maar een stukje.. Kun je na gaan.. 10 krammen en op dat stukje zitten er 3..

En ja, ze heeft pijnstilling mee gekregen en een antibiotica kuur. Elke dag 2x en het liefst op vaste tijdstippen met een spuitje in het mondje doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet alweer hooi! Dat was net ook nog niet zo. Nu het drinken nog even..

Ik heb van 't zomer ook een bijbaantje. En na m'n examen kan het nog niet vanwege m'n schouder blessure. Maar dan mag ik voor een zakcentje bij mama in 't huis helpen :P Elk klein beetje kan je sparen. Gelukkig geef ik nooit veel uit. Dat scheelt.

Heeft ze alleen een flesje? Een bakje is nu misschien prettiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is echt wel een heel grote wonde zou je het hok en de andere konijnen niet nog eens erg goed nakijken dat je zeker niets over het hoofd hebt gezien want zo'n wonde komt er heus niet zomaar hoor. En voor je andere konijnen is het toch nog steeds beter voorkomen dan genezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. Ze heeft op dit moment een flesje. Ik ga eens even een bakje halen, misschien werkt dat. Ze dronk net wel een beetje van 't flesje. 2 likjes..

Ik heb het hok écht helemaal na gekeken..zit écht niets. Of het moet toch in de ren zjn gebeurd.. Die kijk ik morgen maar eens góed na..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is helemaal schoon gemaakt, alle hoekjes en al het vuil is door de DA weg gehaald, daar was ik zelf nog bij :).

Een schaaltje heeft geen nut.. Ik hield het voor, wat doet ze.. kiept ze het bakje om.. Dus weer nieuwe handdoeken erin. Want het liefst werd het ook niet nat.. Dus tjsa.. Gewoon het flesje maar..

En nee, nergens bloed gevonden.. dat is het rare juist..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons hebben de konijnen vroeger ook wel eens gevochten. Toen ging het konijn van m'n zus op mijn konijn haar koppie rijden. Dat vond mijn konijn niet zo'n goed idee en beet toen in haar geslachtsdeel. Dat was ook kapot gescheurd. Maar haren vonden we niet. Wel wat druppeltjes bloed. Uiteindelijk is dat ook wel weer redelijk genezen en is het konijn 10 jaar geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana, ik probeer je nu echt niet aan te vallen hoor, ik probeer het alleen even op een rijtje te krijgen.

Mocht dit niet werken dan zou je voor optie 4 gaan, begrijp ik nou goed dat ze dan pijnstilling krijgt en uiteindelijk overlijdt aan de verwonding?

Mocht dit zo zijn dan is het toch eerlijker voor haar een ander huisje te krijgen en wel geopereerd te kunnen worden?

Ik bedoel dit niet rot verder, maar ik zou zelf dan echt liever mijn konijn afstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .