Ga naar inhoud

Huid weg..


Stampyy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De oude Stamper is gelukkig weer helemaal terug! Ze is gewoon hyper actief! En zelfs m'n ouders zijn er heel positief over. Ook dat ze toch blij zijn dat we naar de DA zijn gegaan. Ik vind het echt cool dat ik het voor elkaar heb gekregen! En het waren altijd maar 'stomme' beesten die konijnen van mij. Nou, je moet ze eens zien. Kwam papa vanmiddag thuis. Zegt hij:'Stamper was zo lief vanmorgen, ik heb d'r even op schoot gepakt en lekker geknuffeld!' Ach ja :P Ik ben allang blij dat ze weer de oude is! De wond ziet er super uit. En het is nog echt een hele wond geweest. Van het midden van t buikje tot naast haar (onder) 't geslachtsdeel. Wel ernaast hoor. Wat een geluk en kracht heeft ze gehad! :love:

Wou dit nog even melden! En allemaal bedankt voor jullie tips/hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zieke konijntjes wel niet doen met mensen die er eigenlijk niet zoveel van moesten hebben.. Mijn nijn is bijlange niet zo erg aan toe als die van jou, maar m'n broers houden 'm goed in de gaten! Belden meerdere keren naar m'n werk om de stand van zaken door te geven en wat ze allemaal voor 'm gedaan hebben.

Maar echt geweldig dat je konijn er weer bovenop is en dat ze ook meer respect heeft gekregen thuis! Nog een voordeel bij de hele toestand! Hopelijk lukt het ook om er weer een fijne groep van te maken! Succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles weer helemaal goed is gekomen met Stamper :love:

Zieke konijnen maken idd vaak wat los bij mensen die voorheen totaal niets met konijnen hadden.

Zo is Zazou ons zorgenkindje met zijn EC & Pasteurella. Van mijn vriend krijgt hij altijd net iets meer aandacht dan de 4 buitenkonijnen.

Mijn ouders vinden hem op 1 of andere manier ineens ook heel leuk...hij heeft ook best veel respect ineens van ze gekregen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .