Ga naar inhoud

SS schadelijk voor honden?


Claudiaa

Aanbevolen berichten

Mijn honden hebben er ook wel eens stiekem wat van gegeten (net wanneer je niet kijkt gaan ze het 'even proeven') en alles gaat nog prima met ze hoor. Gewoon voortaan voorkomen dat ze het eten want het is natuurlijk niet de bedoeling. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook eentje die het wel eens op eet.. Voorkomen is niet altijd mogelijk helaas :P Hij gaat er soms wel van overgeven. Maar heb het toevallig nog eens met mijn DA er over gehad en die zei dat het niks uit maakt.

Haha en wie moet dat weer opruimen:beurk: het is toch ook jou hond!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben ook al eens gegeten van het hooi, stro en de bananen, appel en/of wortel snoepjes. Volgens mij hebben ze een identiteitscrisis.

Mijn konijn heeft ook eens van het katten voer 'geproefd' toen schrok ik wel een beetje haha nu is het niet meer mogenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de konijnen binnen kunnen de honden er ook niet meer bij hoor, haha. Wordt alleen anders als ze (weer) buiten rondlopen en eten krijgen, maar dat zien we dan wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat wel eens de hond van de ouder van mijn vriend uit. Ik ga dan vaak Bunny gelijk ook eten geven, en dan wilt Boris (de hond) ook nog wel eens ss eten..

Gebeurt verder ook neits mee, terwijl Boris wel een zwakke gezondheid heeft en op leeftijd is.. ;)

Dus een keer kan geen kwaad lijk mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .