Ga naar inhoud

hoeveel dagen zonder hooi


pluis04

Aanbevolen berichten

nee, maar voor geiten, schapen,... werkt het ook zo. Als ik iets van medicijn moet geven doe ik het altijd op een stukje brood of groente, want als je je dier (eender welk dier) gaat forceren om iets in te nemen, is het alleen maar onnodige stress.

De enige die wij moeten forceren is Tarzan (de geitenbok) omdat hij het ruikt, maar de rest gaat allemaal succesvol. In sommige gevallen raakt het dier zelfs het vertrouwen in de eigenaar kwijt als het meerdere malen word vastgehouden en geforceerd om dat rare spul in te slikken.

Stel je voor dat iemand jou in een houdgreep houd, een spuit in je mond duwt en je forceert om te slikken, dan toch liever wat lekkers met die antibiotica op

Ik vind brood niet echt een betere optie dan wortelhap eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukig is e antibiotica kuur afgelopen dus daar hoef ik me niet druk meer om te maken

alleen eet ze nog steeds geen hooi

de dierenarts vind het zelf niet zo,n probleem zeiden ze gisteren toen ik terug was omdat ze nu wel zelf haar ss weer eet en zo kan aan sterken

maar moet alleen niet te lang gaan duren zeiden ze dat ze geen hooi eet

ik heb nu al gewoon hooi geprobeert en kruidenhooi met rozenbottel en kruidenhooi met kamile maar ze pakt het nog steeds niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .