Ga naar inhoud

vachtmijt


jolanda1965

Aanbevolen berichten

Zag net bij mijn konijn dat ze wat kale plekjes had bij haar oren met witte schilfers, ze heeft dit al eerder gehad en dat bleek vachtmijt te zijn, ze had toen stronghold gehad en daar was het zo mee weg, wil het nu weer geven maar moeten ze altijd de roze pipetjes hebben voor kittens, ze is nu bijna 3 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben er vorige keer naar gekeken en toen was het vachtmijt,ze had toen de roze pipetjes gehad en daar was het zo mee weg,maar ze was toen kleiner, het is dus gewoon weer terug gekomen. Hoe komen ze elke keer aan vachtmijt trouwens, ze heeft geen stro in haar hok, zijn ze daar gewoon gevoelig voor of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een allergie op iets? onze hond is bijvoorbeeld allergisch voor cavias, als ik het hok uitmest wil ze altijd komen kijken, en alsik even niet oplet dan gaat ze spelen in het vieze stro en heeft ze de volgende dag kale rode plekken en kleine bobbeltjes op haar buik, en moeten we zalfje smeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dus ze dragen het altijd een beetje met zich mee, het is me wel eens opgevallen dat ze er last van krijgt als ze in de rui is, en ze verhaart nu ook meer als anders, misschien heeft het daar mee te maken gaan ze al in de rui in januari of is dat nog wat te vroeg, ze is een binnenkonijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .