Ga naar inhoud

help me!


SanneLOVEmijnnijntjes

Aanbevolen berichten

Mijn konijn gabbertje valt ineens heel veel af!!!! hij krijgt gewoon volop hooi groente en ss maar hij blijft afvallen!!!! je voelt zijn ribben ook en zijn ruggengraat ineens ook en als je hem om tilt dan voelt hij heel licht help me !!!dit is pas sinds anderhalve week en begint nu echt op tevallen!!! helpme please??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eet hij nog goed? Je schrijft dat hij volop hooi, SS en groente krijgt, maar eet hij het ook? Keutelt hij nog goed? Gedraagt hij zich anders?

Wormpjes zou wel kunnen ja, problemen met zijn gebit.. Maar je ziet plots afvallen ook bij problemen met de nieren bijv. Het kan vanalles zijn.. Ik zou hier echt zsm mee naar de dierenarts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij eet goed! keuteld weet ik niet maar denk ik wel...

ja hij gedraagt zich anders want hij is heel sloom enzo je kan echt onder zijn ribben voelen! Ik doe het wel heel zachtjes haar druk niet op de buik ofzo.

mijn vader is pas over 20 minuten thuis dus denk dat we daarna naar de da gaan!!! en hij is anderhalve week geleden ontsnapt kan het daar iets me te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die zien er gewoon goed uit? Neem anders voor de zekerheid wat mee naar de DA. Ook van z'n vriendin.

Weet je heel zeker dat hij echt goed eet? Enthousiast beginnen te eten en uiteindelijk toch alles laten staan, is heel typisch gedrag voor gebitsproblemen. En als zijn vriendin vervolgens alles opvreet, merk jij het niet.. Verklaart misschien ook waarom zij plakpoep heeft..

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij de da aangekomen kreeg ik voor zijn vriendin druppels voor de parasiet van het plakpoep.

Ze wisten niet wat er met gabbertje was dus hij heeft ontworming gehad en ik heb critical care meegegkegen om aan te sterken.

vanochtend ging ik dus weer bij gabbertje kijken en lag hij in een hoekje met zijn koppie in het hoekje gedrukt hij kon ook niet meer opstaan en was helemaal slap... dus weer snel naar de DA maar die konden niks meer voor hem doen en zijn temperathuur was 4 en een halve graat gezakt. Zijn lijfje was helemaal op dus vond de DA het beten hem in telaten slapen.... zelf toen hij nog inslaap was en die overdosis kreeg vocht ie nog ertegen.... zijn lijfje was op maar zijn ziel wilde verder.

RIP: Gabbertje<3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .