Ga naar inhoud

Wat doen jouw konijn(en) op dit moment? Vertel! :D


XxFlufjexX

Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Lotje zat net in de ren en is er overheen gesprongen! Na een hele poos heb ik haar toch kunnen vangen, ze had niet veel zin om terug te komen:he:

Ik ben nu wel opgelucht dat ze terug is, het was best veel stress voor haar om haar te vangen en voor mij ook.

Nu zit ze uit te rusten in het hok bij Fleurtje en Doortje (het enige jong wat er nu nog is, de andere 2 hebben een nieuw baasje gevonden):yes:

Dat nestje was trouwens ook gekomen door een ontsnapping... Lotje heeft iets met ontsnappen:arf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fien doet een levensechte imitatie van een dood konijn (heel normaal voor deze tijd van de dag en haar buikje gaat nog gewoon rustig op en neer, geen reden tot paniek, de slaapkop!) & Jop zit eens lekker in de wc te snuffelen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne proberen een konijnengang te heropenen die ik dichtgegooid heb. Er ligt zelfs een stenen stoepband op om dit "proces" te vertragen. Vanmorgen hebben ze een stukje van de tuin, wat ik had afgezet vanwege een klimplant die ik graag heel wil houden, opengesloopt en de boel heerlijk op zijn kop gezet (dag klimplant). Leuk hoor, konijnen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .