Ga naar inhoud

Wat doen jouw konijn(en) op dit moment? Vertel! :D


XxFlufjexX

Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

haha eigenwijze konijnen hier,

heb nu even ''quality time''met billie zitten op me bed (zij op een aparte deken) beetje te trekken en te doen, en lekker gek, ze wordt steeds tammer de lieverd,

het is hier wel goed koud (ivm buiten konijn heb ik alle ramen en deuren open zodat ze er niks van merkt) fijn bijna winter....

Link naar reactie
Delen op andere sites

sraar is aan het grommen/kneuteren maar geen idee waarop of waarom. Mus is haar mond af aan het likken om maar neits van de bactrimel te hoeven missen.

Bearke en Driekes rennen achter elkaar aan voor een stukje appel. terwijl er nog 3 andere stukjes liggen.

De groep buiten is waarschijnlijk nog aan het eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

sraar is aan het grommen/kneuteren maar geen idee waarop of waarom. Mus is haar mond af aan het likken om maar neits van de bactrimel te hoeven missen.

Bearke en Driekes rennen achter elkaar aan voor een stukje appel. terwijl er nog 3 andere stukjes liggen.

De groep buiten is waarschijnlijk nog aan het eten

Neuh, ze zijn zich aan het voorbereiden op mijn gezelschap binnenkort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boris is chagerijnig op zn nieuwe hangende hooibal want hij kan niet bij het stukje wortel wat tussen het hooi verstopt zit

Zou ik ook chagerijnig van worden hoor ;)

Mijn nijntjes zijn zich aan het wassen nadat ze naar buiten ontsnapt waren en zich volledig nat moesten laten regenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .