Ga naar inhoud

advocate


MCpaasei

Aanbevolen berichten

Ja, want dat is giftig. Waar heb je het op gedaan dan? Zijn het niet gewoon pipetjes die je in de nek moet druppelen? (Die doe je juist in nek omdat ze daar zelf niet bij kunnen..)

Of is het een zalf die je op de plek moet smeren ofzo? Ik zou in elk geval even de DA bellen als ik jou was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er nu wel rekening mee dat die zwaar is ondergedoseerd, het hoort eigenlijk goed op de huid en niet op de vacht en als je het nu hebt schoongemaakt met een washandje en gekamt dan is die nu wel ondergedoseerd, waarschijnlijk zal je het dan over een paar weken moeten herhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het moet herhalen.. ik dacht over 3 weken, maar het staat niet op het etiketje :s Weten jullie dat? Anders bel ik binnenkort de dierenarts wel weer ;) En volgende keer ga ik het helemaal anders aanpakken met erop doen.. dit was niet zo'n succes ... Nouja, al doende leert men, nietwaar ;) Maar het heeft in ieder geval een uur ingetrokken ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen dat je het om de 3 a 4 weken mag herhalen.

Zelf herhaal ik het in het begin even wekelijks, als ze de vachtmijt hardnekkig te pakken hebben, op advies van mijn dierenarts.

Maar je moet het niet zelf zomaar wekelijks gaan doen.

Als je twijfelt gewoon even je dierenarts bellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .