Ga naar inhoud

advies aub!!


Liefs_mij

Aanbevolen berichten

zoals sommige weten is mijn konijn gister gecastreerd. toen ik hem ophaalde vroeg de DA al of hij zindelijk was. waarop ik antwoordde. ja heel erg..

op een gegeven moment de binnenbak in orde gemaakt met lekkere zachte handdoeken blokje hout wat gras en biks enz.. beviel hem erg goed! maar het keutelen en plassen gebeurde maar niet. daarna heb ik hem dus met handdoeken enz.. in het buitenverblijf gezet. hij wist niet hoe snel hij moest keutelen en plassen!

nu is mijn vraag:

ik heb vandaag een hor gekocht.. is het erg als ik hem lekker in zijn buitenverblijf laat? ik hou het allemaal goed in de gaten. en het hok is helemaal schoon en bacterievrij..

vind het zo sneu om te zien dat hij alles ophoud omdat hij 3dagen binnen moet zitten

aub tips en adviezen:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee helaas niet. hij plast namelijk in de achterhoek van het hok.. aan de andere kant kon dit wel,.. maar waar die nu staat zit allemaal hout.. p.s even een ander vraagje stiekem:$ wanneer mag het konijn weer binnen een beetje rondlopen? dat ben ik helemaal vergeten te vragen.. we hebben wel een wollen kleed. (deze is heel laag) dus de wond komt er niet op zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .