Ga naar inhoud

Perenboomtakken


Quin

Aanbevolen berichten

M'n vader heeft gisteren een hoop perenboomtakken uit m'n oma's tuin meegebracht. Haaartstikke goed natuurlijk maar op de takken zit zo'n verweerd groen laagje.. (Sorry maar ik weet echt niet wat het is en hoe ik het anders moet omschrijven). Moet dit er af? En zo ja, hoe?

Er zitten zowel hele jonge als oude takken bij. Maakt dit uit? En de bladeren zitten er ook nog aan, mogen ze die hebben?

Alvast bedankt voor respons! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn toch gewoon algjes of mos of zo?

Ik weet alleszins dat ik het als kind eens geproefd heb en dat het niet lekker was.

Leek een beetje op een te groene banaan.

Maar gif is het ook niet hoor.

Misschien kan je het eraf schrobben met een borstel of schuursponsje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik kind was, speelde ik hele dagen in de tuin. Ik had speelgoed, maar mijn ouders vonden het beter dat ik me buiten kon bezig houden. En ja, wat doet een kind niet allemaal? Zo hebben ze me ook eens van het dak van de keuken mogen plukken, zat ik ook eens bij de buren op het dak, leerde ik de kippen kunstjes en klom ik in bomen.

Ik heb vast die tak geproefd toen ik eens te hoog geklommen was en er niet meer uit kom en honger had gekregen. LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Lekker smakkelijk zo'n mostak dan ;)

Is goed, zal morgen mezelf gaan vermaken met het schrobben van takken.. Haha! En kan ik ze in de vriezer leggen voor 'langere houdbaarheid'? Zoals de wilgentakjes uit de dw? Of is dat af te raden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .