Ga naar inhoud

rode kale plekken op achterpoot


noemsi

Aanbevolen berichten

Nou ik ben net bij de dierenarts geweest. Ze hadden nog nooit van Paw pax gehoord. Dus ik even langs de dierenwinkel. Hun hadden er ook nog nooit van gehoord.

Ik heb dus nog geen paw pax weten te bemachtigen. Dus maar even internet afstruinen.

Ik ben nu wel tevreden eigenlijk met bodembedekking want daardoor poepen ze inene niet meer in mijn kamer maar in hun hok. Nooit gedacht dat ze door bodembedekking juist zindelijk zouden worden. Ze hebben evengoed wel hun wctje maar daar poepen ze nauwelijks in.

Het gordijn wat voor hun hok ligt heb ik nu ook redelijk vast kunnen leggen zodat deze niet elke dag op een propje ligt als Minty (niet het konijn met het probleempootje) eronder is geweest.

Over die plaat moet ik nog even nadenken. Want ik weet nu al dat ze er dan op een of andere manier aan gaan zitten knagen. Dus ik moet nog ff kijken of dat wel een goed idee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kunt nog als je merkt dat ze er aan gaan knagen aluminium profielen met rvs schroeven opzetten. Dan gaat de plaat niet meer stuk. Dit gaat ook niet roesten dan verder. Beton triplex is verder een heel hard materiaal, al wordt er iets aan geknaagd ze krijgen de plaat niet binnen de kortste keren stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat een stuk beter met haar pootje. Hij is niet meer rood en er zit bijna helemaal weer haar op. Ik denk niet dat ik vrijdag weer nieuwe antibiotica ga halen. Laat haar lekker zelf verder genezen want het is niet meer open.

Er moeten alleen nog haartjes komen op het kleine kale stukje.

Ik heb geen paw pax gebruikt. Dit omdat ik meer dan de helft van de prijs aan verzendskosten moest betalen en dat geld had ik op dat moment niet. Nu dan weer wel maar ze gaat nu zo goed dat ik niet eens denk dat het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de laatste tijd niet meer. Toen ik het wou bestellen (nadat ik weer geld had) zag het pootje er al zoveel beter uit dat ik het eigenlijk niet meer nodig vond. Het was toen nl al niet rood meer en de plek was een stuk kleiner geworden.

Het smeren was zoiezo al niet zo'n succes omdat ze steeds alles er weer af likte.

Ik heb wel andere maatregelen genomen. Ik heb nl de ondergronden veranderd (door bodembedekking in het hok en een extra vloerkleed) en dat lijkt te helpen. Ze hoeft alleen nog maar morgen haar antibiotica en dan is dat gelukkig ook weer voorbij.

En gelukkig is het plekje ook bijna weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .