Ga naar inhoud

SS via eBay


WillieWonka

Aanbevolen berichten

Goede(warme)middag allemaal,

Afgelopen maandag op ebay SS besteld uit de UK (hier). Wilde toch even reclame maken, want is erg vlot gegaan! Ze bieden 2x3kg zakken voor 6,98 pond. Heb dit drie maal genomen (=18kg) voor 20,94 pond. Verzendkosten: 18,99 pond. Bij elkaar 39,93 pond voor 18kg SS. Volgens mij is dit veeeel goedkoper dan hier en ook goedkoper dan bij THE. Misschien kunnen wat mensen samen bestellen om meer voordeel uit een grote bestelling te halen? Ik ben voorlopig in ieder geval voorzien ;-).

Liefs, Floor

1015345422_6_zb7j.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de kiloprijs berekent ben je goedkoper uit met 18kg voor 40pond incl verzenden (2,2 pond per kg) dan 10kg voor 34 pond incl verzenden, of bij twee zakken dus 53 pond voor 20kg (2,65 pond per kg). Bij meer dan twee 10 kg zakken gaan de verzendkosten omhoog en wordt het dus niet goedkoper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb net geprobeerd te bestellen, maar er is nog maar 1 set (2 zakken dus) op voorraad. Dan worden de verzendkosten verhoudingsgewijs te veel, dus dat doe ik niet.

Bij THE zijn de 3 kilo zakken op het moment erg duur. Heeft nog iemand een tip voor een ander adresje? Ik heb nu nog 2 zakken, dus kan nog wel effe wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na het lezen van deze thread ook maar eens gaan kijken en inderdaad, wat is ss in goedkoop in Groot-Brittannie.

Na wat mailen op ebay ziet het er naar uit dat ik 30 kilo ss kan bestellen voor 42.10 pond, inclusief verzendkosten(!). Dat is ongeveer 51 euro voor 30 kilo.

Als ik dat vergelijk met hoeveel ik hier in nederland betaal... als ik het ebay kost het me 1.7 euro per kilo en als ik het hier in de dierenwinkel koop, 4.7 euro per kilo.

Nou, ik weet wel waar ik voortaan mijn ss vandaan haal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .