Ga naar inhoud

Geef ik wel genoeg?


Milamber

Aanbevolen berichten

Groente is avondeten :glasses: kruiden lunch :lol: oh ik weet het al, ze krijgen lekker hooi als toetje! Timothy of kruiden. En de rest van de nacht/tussen de maaltijden door eten ze hooi.

Phieuw.. Was al bang dat mijn konijnen het zonder toetje moesten doen :( dat zou mishandeling zijn!

:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier stellen ze het wel zonder toetje, 's ochtends droogvoer, 's avonds hun portie groente en tussendoor hooi. Nou ja, dan telt de groente gewoon als flink toetje, in plaats van een voor- en hoofdgerecht gaan ze direct voor het nagerecht:he:

Doe ik ook altijd, voorgerecht sla ik over, van het hoofdgerecht neem ik een beetje, maar als ik eenmaal aan het nagerecht begin:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Uhm, ze zitten nu met twee (zie ook "koppelen? Of nog even niet" bij gedrag) en ik geef nu dus wat ik gaf, maar dan keer 2. En dat is eigenlijk iets te weinig omdat de dame in kwestie waarschijnlijk groter gaat worden (zo'n 2 kilo tegenover de 1635 gr van meneer) en nu gaat het eten wel op, maar een stuk langzamer!!! Het hooi gaat nog net zo hard (dan weer wel, dan weer niet...) Stoffel gaat vrijdag naar de dierenarts voor een castratie (de dame is ongeveer 9 weken, dus nog niet vruchtbaar!) dus dan vraag ik het meteen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg! De hopefarms is bijna op, en ik had een zak careplus gehaald, vanwege een aanbieding... DUs ik nu die twee gemengd zodat ze eraan kunnen wennen. Maar als ik nu de voerbak vul, stormen ze erop af, en is binnen 2 minuten de careplus op, en de rest ligt er nog.. Dit gaat uiteindelijk ook wel op, maar iets minder snel! MErken jullie ook zo'n verschil? Toen ik stoffel net had, at hij ook heel slecht van de hopefarms toen ik het nog mengde met het voer van de fokker! Das dus gewoon niet zo lekker dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel mensen die Hope Farms geproeft hebben en die zeggen dat het naar karton smaakt :rofl: SS naar spinazie. maar ik gaf eerst gemengd, toen mijn ene konijn een tijdje gewone biks en daarna SS.. Hij viel bij de gewone biks en nu bij SS wel veel meer aan, maar dat komt meer omdat ik ook gestopt ben met onbeperkt voeren. Heb hier nu ook een nijntje zitten die gewone biks krijgt en daar ook op aanvalt.

Maar bij jou lijkt het me wel duidelijk dat ze het lekkerder vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .