Ga naar inhoud

NU in de rui ??


Roger Rabbit

Aanbevolen berichten

Ja hoor, is hier ook zo. Ze zijn hier trouwens nog niet opgehouden sinds het voorjaar. Bij mij doen ze het in een keer door, bi jjou blijkbaar in etappes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Rintje lijkt ook het hele jaar in de rui te zijn, de plukken zitten overal in zijn vacht, terwijl Bandos er heel mooi uitziet qua vacht.

Nu is het weer ook niet te peilen, nu heel warm, vorige week had ik nog een vest aan?! Probleem is alleen dat ik hem met dit warme weer niet durf te kammen omdat dit bij hem zeer stressvol is. Ik moet dus nu even een geschikt moment afwachten (koeler, 's morgens heel vroeg) om hem uit te kammen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coquille heeft bijna gedaan met ruien, de anderen hebben al lang gedaan met ruien, al maanden.

Ik wist ook niet dat konijnen tegen het begin van de zomer nog konden ruien, ik dacht dat de rui na de winter kwam, in maart-april.

Eerst vond ik mijn hangoor een stevig menneke, tot hij begon te ruien, nu is hij even klein als de rest,

hij ruit zodanig dat ik hem regelmatig pluk, alleen de laatste week nog niet gedaan met het warme weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier sneeuwt het ook haren...haha heb ook het idee dat Bikkel van de ene rui in de andere ruiperiode valt....dat zal ik wel merken in huis als meneer dadelijk met zn harem buiten woont!!

Ik pluk Bikkel altijd want borstelen heeft geen zin....mijn man doet hem dan aaien en afleiden en ik kan dan echt flink plukken haha...goed tussen de oren krabbelen en meneer gaat er helemaal voor liggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .