Ga naar inhoud

Hoeveel bix?


Stampyy

Aanbevolen berichten

Hoi BB'ers,

Ik heb een vraagje.. Naja,ik heb het gevoel..Dat Stampertje de laatste dagen haast geen bix eet. Het kan verbeelding zijn..ben er niet helemaal gerust in.

Ik heb Stampertje gewogen,en dan kan ik het hoeveelheid voer afmeten,en kijken hoeveel ze dan eet.

Ze weegt 1,9 kilo.. En ik las ergens dat het 25 gram per kilo lichaamsgewicht is ofzo? Ik weet niet hoe ik het moet bereken.. Weet iemand hoe en wat?

Moet ik dat keer doen? 1,9*25=47,5 ??

En dat delen door 2? Omdat ik 's morgens en 's avonds bix geef?

47,5/2=23,75gram..

Ik weet niet als het goed is.. Maar weet iemand dit misschien precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je berekeningen kloppen helemaal hoor.

Hou het wel even goed in de gaten, want nauwelijks biks eten kan ook op haken wijzen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan heel goed hoor. Als je twijfelt over de weegschaal, dan kan je ook even iets wegen waarvan je zeker weet hoeveel het weegt. Een pak rijst of zo.

Maar het is inderdaad maar een klein bodempje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar gras eet ze wel gewoon goed....(naja,klavers enzo)

Ik keek net weer even bij het bakje van Stampertje.. Ik had het bij gevuld tot weer 23,75 gram.. Alleen er is er nu haast helemaal NIETS uit..

Naja,het kan nog tot vanavond hè..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je het verder ook nog ergens aan merken dan? Van die haken? Want ze oogt niet ziek. Ze is nog net zo levendig als anders.

Want ik vertelde het hele verhaal aan m'n ouders. Kreeg ik als antwoord:''Je moet je niet alles laten wijs maken,Diana!''

Wat moet ik daar nou mee :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .