Ga naar inhoud

bah veel te gezond


Bam-Bam

Aanbevolen berichten

Heb sinds een paar dagen een teddy dwergje erbij. Een prachtig mooi manneke met mooie blauwe ogen en heel erg lief :love: we zijn er harstikke trots mee. Nu heb ik meerdere konijntjes maar hij is een geval apart wat betreft eten. Wil niks anders dan biks van de fokker, meng het met eigen brokjes SS junior maar laat deze gewoon liggen is een ster om de biks wat hij bij de fokker kreeg hier uit te vissen. Geef je hem iets van groente ruikt hij hier even aan en holt hij hard weg en wilt het absoluut niet hebben. Als een konijntje zou kunnen kokhalzen zou hij dit doen :lol:Ik heb dit nog nooit mee gemaakt zo een eigenwijze drol. Maar wat nu hoe los ik dit op? Op zich zou het geen probleem zijn maar de biks wat de fokker gebruikt is hier nergens in de buurt te koop. Hooi eet hij trouwens wel en met de tandjes is alles oke dus daar ligt het niet aan. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's. Het is voorlopig opgelost de fokker stuurt per post een zak voer op en als het goed is heb ik het uiterlijk donderdag in huis. Geeft me toch meer tijd om hem te laten overschakelen op ander voer. Gaat nog een zware dobber worden vrees ik want zodra hij ziet dat er iets vreemds in zijn bakje zit gaat hij er met zijn kontje naar zitten van eet dat maar zelf op. Denk dat ik toch maar is een foto moet plaatsen is het wel een konijntje? Hij gedraagt zich verdacht veel op mijn westy ook zo een eigenwijze dondersteen :mdr::rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .