Ga naar inhoud

laten inslapen of niet?


elnienkjo

Aanbevolen berichten

Dankjulliewel voor de steun.

Het is gebeurd. Ik ben verdrietig, maar ook opgelucht. Een paar weken elke ochtend in spanning van hoe tref ik haar aan, leeft ze nog, eet ze nog? Zelfs als ik iets leuks ging doen spookte het in mijn hoofd. Nu is het klaar.

Nu, volgende ochtend, betrap ik me op de gedachte van een nieuw konijntje. Ik vind van mezelf dat ik dit niet mag denken. Nu ga ik het beter doen, niet uit de dierenwinkel en niet maar eentje. Over een paar weekjes.

Rust zacht Frodo - Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de steun.

Het is gebeurd. Ik ben verdrietig, maar ook opgelucht. Een paar weken elke ochtend in spanning van hoe tref ik haar aan, leeft ze nog, eet ze nog? Zelfs als ik iets leuks ging doen spookte het in mijn hoofd. Nu is het klaar.

Nu, volgende ochtend, betrap ik me op de gedachte van een nieuw konijntje. Ik vind van mezelf dat ik dit niet mag denken. Nu ga ik het beter doen, niet uit de dierenwinkel en niet maar eentje. Over een paar weekjes.

Rust zacht Frodo - Nienke

Het is helemaal niet erg om al zo snel aan een nieuw konijntje te denken hoor. Konijntjes kunnen zo snel je maatje worden en je kan je zo snel aan ze hechten, dat een nieuw vriendje voor je heel fijn is. Voor jou betekend het toch niet dat de nieuwe konijntjes Frodo zijn plaats in nemen?

Heel erg veel sterkte met het verlies van Frodo! Ik word ook een beetje verdrietig als ik het zo lees, hoeveel pijn het je doet. Nogmaals sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .