Ga naar inhoud

Sinaasappel


Boewie

Aanbevolen berichten

Schillen zou ik niet geven ivm bestrijdingsmiddelen, en ik zou hooguit één partje per keer (in het begin minder om te kijken hoe je konijn er op reageert) geven. Eén keer per week ofzo, zeker niet dagelijks, het is fruit, bevat veel suiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen vinden het ook heerlijk! Met name Lelie... ik geef kleine stukjes, die ze eigenlijk in één keer in haar mond kan doen. Prachtig om te zien hoe de druppels sap van haar mondje vallen. Slurp. :he: ik geef niet teveel en ook niet te vaak.... enkele "dobbelsteentjes", geen schil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua fruit krijgen mijn konijnen eigenlijk alleen af en toe een stukje appel (met schil overigens, maar die was ik eerst).

Misschien kan ik ook eens wat variëren met fruit. Af en toe eens iets anders geven. Wij eten immers ook niet altijd dezelfde smaak chips :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.... Sinaasappel lust ie dus niet. Bedankt voor de goede adviezen, maar hij ruikt eraan en draait z'n koppie om. Ik heb het hem op verschillende manieren aangeboden, maar nee hoor.

Appel lust ie overigens wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, jazeker wel. Niet altijd hoor. Maar je komt ze nogal eens tegen

Dan pak ik gewoon altijd een goeie sinaasappel:lol:

Ik heb een hekel aan die pitjes, smaken ook zo vies en ik merk ze altijd pas op als ik ze tussen mijn kiezen terecht komen:beurk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .