Ga naar inhoud

Wat voeren jullie?


Dollie

Welk(e) merk(en) voeren jullie?  

161 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk(e) merk(en) voeren jullie?

    • Supreme
      62
    • Havens
      2
    • Hope Farms
      34
    • Kasper
      10
    • Garvo
      1
    • Puik
      1
    • Vitakraft
      1
    • Beaphar
      13
    • JR Farm
      1
    • Versele Laga
      4
    • Kenner
      12
    • Teurlings
      2
    • Anders
      18


Aanbevolen berichten

SS gaat aan kop zo te zien

Ja, veel zeg! Ik had meer/evenveel HF als SS verwacht eigenlijk. Helaas klopte de enquête niet helemaal, Versele Laga staat er nu wel onder de Nederlandse naam in, maar eerst niet. Was nl. ook wel benieuwd hoeveel CC er gevoert werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben aan het overstappen van beaphar Care+ op SS.

Met care+ lieten ze best vaak hun bdk's liggen en Care+ is iets duurder en niet in grote hoeveelheden te koop. Ook zag ik dat geloof ik het eiwit gehalte toch wat hoog is.

Er wordt van beide prima gegeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hope Farms Supertrio omdat ss me te duur is en dat een redelijk alternatief is. whaha het komt wel sneu over als ik het zo neer zet, maar ik moet nou eenmaal een beetje op de centjes letten en voor de rest krijgen ze wel heel veel groente hoor.

ik heb hopefarms konijn en hopefarms cavia. Wat ook een beetje mee speelde, was dat ik eerst gemengd voer had voor buddy (slecht i know) en toen heb ik jerom uit de opvang gehaald en die at daar al hopefarms, dus vond ik dat een mooie overstap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hope farms is goed :) voer ik ook... SS vind ik ook wat prijzig.. en aangezien ik geen creditkaart heb kan ik ook de SS niet goedkoper via de hay expert kopen..

Hope Farms Supertrio omdat ss me te duur is en dat een redelijk alternatief is. whaha het komt wel sneu over als ik het zo neer zet, maar ik moet nou eenmaal een beetje op de centjes letten en voor de rest krijgen ze wel heel veel groente hoor.

ik heb hopefarms konijn en hopefarms cavia. Wat ook een beetje mee speelde, was dat ik eerst gemengd voer had voor buddy (slecht i know) en toen heb ik jerom uit de opvang gehaald en die at daar al hopefarms, dus vond ik dat een mooie overstap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sience Selective, hier doen ze het het beste op en daar wil ik best wat meer voor betalen. Als je besteld bij bijvoorbeeld The Hay Experts vind ik het eigenlijk best betaalbaar (of ik raak eraan gewend haha). :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, die naam zie ik dan toch nergens op de zak biks staan hoor

ach ja, ze vinden de biks best lekker dus het zal well goed zijn he:yes:

Nou, daar zou ik niet vanuit gaan hoor. Mijn konijn vond zijn voer ook hartstikke lekker maar is wel heel ziek geworden door het hoge calciumgehalte daarin.

Waarbij ik niet wil zeggen dat jouw biks niet goed is, ik weet niet eens meer welke dat is :P maar in het algemeen gezegt: Iets lekker vinden is iets anders dan dat het ook goed (of niet schadelijk) is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef Science. Had het gemengd met Russel Rabbit maar daar zoekt

hij alleen het lekkere eruit. De SS vindt hij echt lekker en is ook gezond.

Russell neem ik niet weer. De biksstaafjes laat hij daarvan liggen.

Wou zelf ook wel HF supertrio proberen maar steeds weer wat anders lijkt

me ook niet fijn voor hem. SS is wel duurder. Maar hij vindt die zo lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .