Ga naar inhoud

Wat voeren jullie?


Dollie

Welk(e) merk(en) voeren jullie?  

161 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk(e) merk(en) voeren jullie?

    • Supreme
      62
    • Havens
      2
    • Hope Farms
      34
    • Kasper
      10
    • Garvo
      1
    • Puik
      1
    • Vitakraft
      1
    • Beaphar
      13
    • JR Farm
      1
    • Versele Laga
      4
    • Kenner
      12
    • Teurlings
      2
    • Anders
      18


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:yes:

ik betaal 32 euro voor 10 kg ss

Bikkel waar koop jij de SS... want je woon bij mij in de buurt...

Ik geef ze nu 40 gram SS per dag en 30 gram hope farms.. en wou eigenlijk volledig terug gaan op de hope farms.. omdat ik hier nog 15 kilo van heb staan en het is goedkoper (ik betaal hier bij de plaatselijke dierenzaak 13,99 voor 15 kilo hope farms).. maar misschien gaan ze dadelijk protesteren en willen ze toch liever de SS (mijn konijnen zie ik namelijk voor al in... :P) en dna is het wel handig te weten waar je de 10 kilo goedkoop kan krijgen.

Ik heb nu namelijk de 1,5 kilo zakken SS bij de Hornbach in Geleen gekocht voor 7,75 en dat is al goedkoop wat ik zo heb gelezen

Alvast bedankt!! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ze sinds kort Hope Farms, en ze vinden het erg lekker. Vroeger kregen ze de huismerk biks van de Intratuin. Ik ben overgestapt omdat ik hier heb gelezen over konijnenvoer met goede samenstellingen en ik vind wat prijs betreft HF ook meevallen. (is zelfs goedkoper dan wat ik eerst gaf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johanna: dat dacht ik dus ook over SS, dus ik proberen over te stappen op een ander soort... lees: goedkoper!!!! maar mw. bij mij lust het niet.... ze was zo eigenwijs dat ze besloot maar helemaal niet meer te eten en er dwangvoeding nodig was om mw. in leven te houden..... pffffff nu wordt ik soms gesponsord door me moeder die af en toe een zak meeneemt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johanna: dat dacht ik dus ook over SS, dus ik proberen over te stappen op een ander soort... lees: goedkoper!!!! maar mw. bij mij lust het niet.... ze was zo eigenwijs dat ze besloot maar helemaal niet meer te eten en er dwangvoeding nodig was om mw. in leven te houden..... pffffff nu wordt ik soms gesponsord door me moeder die af en toe een zak meeneemt!

Bij de hornbach heb ik tot nu toe de SS het goedkoopste gezien.. althans de 1,5 kilo zakken... ze kosten daar E 7,75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .