Ga naar inhoud

Paprika, komkommer en courgette plant?


Clauuxx91

Aanbevolen berichten

Kun je je groentetuintje niet afschermen zodat ze niet van de planten eten? Als jij een groentetuintje wil, lijkt het me niet superslim als je konijnen alles al ophebben voordat er iets heeft kunnen groeien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kweek ze voor me konijnen:P

Me ouders zijn de tuin aan het verbouwen, de ren mag blijven staan als er 2 potten in mogen staan.

Dus heb ik gezegd doe er dan groente en kruiden plantjes erin.

maar vroeg me af of het erg is als ze de plant eten? ik weet wel dat ze de groente mogen maar de plant, geen idee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je uitzoeken wat voor plant het is. Tomatenplant bijv. is niet goed, omdat het familie van de nachtschade is dacht ik. Als courgette etc daar ook familie van is, is het duidelijk.

Maar euhm, er blijft écht niks van over hoor, als je het in de ren zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij veel tuincentra kun je vrij grote kruidenplanten kopen (bijvoorbeeld rozemarijn, thijm of citroenmelisse). Die kunnen prima in potten groeien en met voldoende andere groente in hun etensbak heb je kans dat je nijnen ze niet binnen 5 minuten kaal eten. Misschien kun je aan de ren ook nog bakjes hangen? Op die manier kweken wij aarbeitjes: de nijnen krijgen af en toe een blaadje en als het straks oogsttijd is dan hebben dan kunnen we delen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .