Ga naar inhoud

komkommer?


MrKonijn

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik geef m'n nijntje:

's ochtends biks, en in de middag/avond 6 blaadjes witlof, 6 strokjes andijvie en 8 plakes komkommer en soms wat lekkers erbij.

Nou was ik laatst bij de da en die zijn dat komkommer helemaal niet zo goed zou zijn voor het nijntje!! en dat ze het ook helemaal niet nodig zouden hebben omdat ze ook hun vocht ook uit de drinkfles halen!

Nou weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet.

Moet ik hem nou gewoon komkommer blijven geven?

Of moet ik het dan vervangen door een ander soort groenten?

Zoja welke groenten?

gr,

Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom was het precies niet goed? Omdat het zo veel vocht bevat? Ze kunnen daar wel diarree van krijgen ja, maar als hij dat niet krijgt, waarom zou je da tniet geven?

Ik geef wel gewoon komkommer hoor, samen met nog een berg groenten, geen probleem. En wat maakt het uit hoe ze dat vocht binnen krijgen, of dat nu via het flesje of via de komkommer is, als ze het maar binnen krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij zei niet exact waarom het niet goed was alleen dan omdat, er vocht inzit en dat ook via de fles kan!

Ik vond het ook een beetje vreemd waarom zouden ze het indd niet mogen hebben dacht ik!

Nou heeft heeft gewoon goede ontslasting nergens last van want ik geef hem al sinds ik hem heb komkommer!

Maar bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

komkommer is overigens geen groente, maar fruit, net als tomaat. even cru gezegd is alles wat pitjes heeft fruit. maar als je nijn komkommer prima verdraagt dan zou ik het gewoon blijven geven hoor. let er alleen wel op dat je het goed schoonmaakt. niet-biologisch geteelde komkommer wordt namelijk nogal bespoten en DAT is niet goed voor je nijn.

dus heel goed wassen of schillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne krijgen pas sinds begin vorige week komkommer,

omdat Tulli in de opvang ook onder andere komkommer kreeg,

ben ik het de andere ook beginnen geven,

komkommer is wel heel vochtig, maar ik combineer het met andere groentjes,

tot nu toe geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bo lust ook graag komkommer.Hij zit nu na het opbouwen aan 1 andijvieblad, 3 witlofbladeren, loof van 1 wortel en 1 schijfje komkommer per dag.

Het is zo leuk om te zien hoe blij hij wordt als hij zijn groente krijgt.

Paprika hebben we geprobeerd, maar dat lust ie niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .