Ga naar inhoud

overstappen op HF Super Trio


Chewie

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds vandaag begonnen met het overstappen naar nieuwe biks.

Ik gaf ze eerst altijd de huismerkbiks van de intratuin, maar ik heb gisteren een 15 kg zak HF Super Trio gekocht. De prijs verschilt niet veel van die andere, tenminste als je een grote zak koopt. Ik heb gisteravond meteen even getest of ze het wel lekker vonden door een paar korreltjes uit het vuistje te geven. Het lijkt wel in de smaak te vallen. Ik had vanochtend ook het idee dat ze de nieuwe biks eerst uit het bakje visten (ik heb het nu nog gemengd met de oude). Dus de overstap lijkt succesvol te zijn.

Ik heb lang getwijfeld om over te stappen maar nadat ik hier een heleboel heb gelezen over samenstellingen van konijnenvoer etc. en ik ook gekeken heb naar de prijs en ervaringen van anderen lijkt me dit een goede keus. (ik vind SS gewoon te duur, en ze eten ook allemaal gewoon hooi).

Ik ben al lang blij dat ze het nieuwe voer lekker vinden anders zat ik nu met 15 kilo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig, ik gaf eerst ook altijd die van het eigen merk van de Intratuin en ben daarna overgestapt op HF Supertrio. Die intratuin zakken waren 4,99 voor 5 kg en de HF 13,95 voor 15 kg, dus het is nog echt goedkoper ook en ze vinden het idd lekkerder :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook net overgestapt op HF, maar dat blijft nu nog een beetje liggen. maar het kan ermee te maken hebben dat ik 3 soorten voer voer. eerst had ik gemengd voer, toen ging ik dat mixen met biks(meer biks dan gemengd voer voordat ik HF kocht) en nu heb ik dus de HF gekocht, maar ik ben nog steeds niet van het gemengd voer af. ik denk dat ik het maar eens aan de kippen ga proberen op te voeren. nu eten ze eerst de lekkerste dingetjes uit het gemengde op, maar ze lussen de biks wel, want hun bakje is altijd leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .