Ga naar inhoud

Svennie gaat vandaag....


Amatjuh

Aanbevolen berichten

Ik ben net terug van het wegbrengen. (3 kwartier rijden voor een KKDA ;) )

Ze bellen rond 2 uur hoe het is gegaan.

Omdat ik dus wat ver weg woon kijkt de DA dan ook hoe het gaat met eten en beslist of ze nog een nachtje blijft of al mee naar huis mag. En dan kost niks extra dus dat is helemaal super.

Ik ga nu maar het hok schoonmaken en er handdoeken inleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden nog niet gebeld, dus heb zelf maar gebeld.

De operatie was goed gegaan. Ze heeft ook de baarmoeder eruit gehaald op mijn verzoek. Ik heb zoiets van je ziet niet alles met het blote oog en dadelijk zit er wel kanker en dan krijgt ze het alsnog als je de baarmoeder laat zitten. Maar er was zo niks te zien aan de baarmoeder.

Ze eet nog niet zelf. Ik kan haar morgenvroeg om 10 uur halen :D

Ik mis haar nu al haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk! dat is weer fijn bericht.

Goed van je dat je hebt gezegd de gehele baarmoeder te laten verwijderen. Ik heb dat ook bij mijn voedsters laten doen.

Nu wachten tot ze weer thuis komt, kan je haar lekker vertroetelen.

Succes ermee en geef dr maar een dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb extra diensten geruild zodat ik morgen en woensdag nog vrij ben, dan kan ik haar alle aandacht geven en haar goed in de gaten houden.

Het voelt wel fijn dat ze een nachtje kan blijven bij de DA, zij kan toch meteen actie ondernemen als er iets is. Maar aan de andere kant wil ik haar ook liever hier. Het welzijn gaat voor dus daar heb ik voor gekozen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goede keus van je!

Zo kan je haar goed in de gaten houden want dat is wel belangrijk na een castratie. En daarbij, waarschijnlijk zit je op je werk anders ook helemaal niet op je gemak.

Kan me voorstellen dat je blij bent als ze straks weer thuis komt.

Veel succes met de verdere na-zorg, maar dat komt allemaal vast wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Svennie is weer terug :mdr:

Ze had al cysten op haar eierstokken.

Het eten ging bij de DA nog niet zo. Ze heeft van boosheid tijdens het dwangvoeren de drinkbak omgegooid :love:

Ook at ze daar stiekem als de assistente niet keek hihi.

Net een bakje met groente voor haar klaar gemaakt. En ze zit al aan de radijsjes te eten :mdr:

Ze had ook al lekker veel gekeuteld bij de DA dus het komt vast helemaal goed.

Ze moet nu 2 keer per dag caprofen en ciseral krijgen tot ze helemaal goed eet en keuteld. (wat is dat trouwens duur spul..)

Volgende week donderdag terug op controle en dan wordt ze ook gevaccineerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft al 2 keer wat gedronken uit de drinkfles.

En al veel gekeuteld. De keutels zijn wel van verschillende grootte, maar dat kon 2 dagen duren zei de DA voordat ze weer normaal zijn. En ze stinken ook behoorlijk..

En ze heeft geplast dus alles werkt weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .