Ga naar inhoud

hik


IrisBo

Aanbevolen berichten

Er gaan volgens mij nog discussie over wat er precies gebeurt met de hik, er zijn namelijk meerdere oorzaken/manieren.

Maar konijnen kunnen inderdaad ook hikken. Heb het hier wel eens gehoord, stiekem klinkt het best schattig inclusief de gekke, kleine stuiptrekkingen zoals mensen het hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen kunnen inderdaad hikken. Vooral jonge konijntjes hikken nog wel eens.

Bruintje had vroeger ook vaak de hik, hij is waarschijnlijk aan hartproblemen overleden toen hij 3 was, dus ik moet zeggen dat ik zelf toch wat ongerust ben als ik een van mijn nijnen zie hikken. Geen idee of het er mee te maken kan hebben hoor! Gelukkig hebben de nijnen die ik nu heb het bijna nooit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Alex hikte ook heel veel. Hij is ook op jonge leeftijd overleden aan waarschijnlijk een aangeboren darm afwijking. Dus ik herken het wel Evee. Volgens de DA maak ik me echter zorgen om niks, dus daar gaan we maar van uit.

Ik besef me nu dat mijn verhaal erbij TS misschien ongerust kan maken, maar dat was niet de bedoeling. Het is volgens mij heel normaal als een konijn de hik heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .