Ga naar inhoud

Bugs heeft OOK NOG een gezwel :(


Bunny06

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij is verder gewoon vrolijk.. Je merkt niet aan hem dat er iets is.

Maar het is allemaal wel gevoelig, zijn glaucoomoog, zijn oor die hangt en hij houd zijn hoofd laag als ik hem aai maar niet op zo'n manier als mijn andere konijnen.. Hij doet het veel voorzichtiger alsof het hem misschien wel pijn doet..

Straks komt het abces van iets wat niet geopereerd kan worden of dat er maar een kleine kans is dat hij ervan hersteld.. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de da geweest voor o.a. zijn huidirritatie maar dit is weer goed aan het genezen.

Ik heb ook gelijk gevraagd of het abces weer aan het terug komen was omdat er weer een bultje op diezelfde plek zat, als de vorige 2.

Zij kon hier verder niks over zeggen omdat het een klein bultje is en ze hem niet open wou snijden..

Het zou eventueel ook nog zwellingen zijn van al dat gespoel en omdat zijn huid een reactie gaf, kan het ook zijn dat er in de fistel een reactie plaats heeft gevonden.

Maar dit is dus afwachten.

Als het binnen 2 maand niet groter werd, kon ik Bugs laten castreren en zijn oog laten verwijderen. Hij heeft echt last van zijn oog want hij reageerd met zijn nekspieren als ik rondom zijn glaucoomoog kom.

Kan het dat een zwelling later komt? Het abces was al denk ik een week (misschien ook langer) mooi dicht gegroeid voor het bultje weer kwam namelijk..

Verder moest ik Bugs gewoon met rust laten. Ook geen surolan voor zijn huidirritatie omdat zijn haartjes weer terug komen.

Het is dus nog steeds afwachten..

Ze vroeg btw wel of hij bij een ander konijn zat.. Wat ze hiermee precies bedoelde weet ik niet. Misschien omdat ze bedoelde dat ze min. per 2 moeten zitten of dat er op dit moment problemen kunnen onstaan tussen Bugs en eventueel zijn maatje?

Hij krijgt zowiezo geen maatje zolang hij niet gecastreerd is en op dit moment is het 'zien/ruiken en horen' van mijn andere 2 konijntjes het belangrijkst.

En ze zei zowat dwingend dat een konijn altijd hooi moet hebben.. Maar mijn konijnen hebben altijd al 24 uur per dag beschikking over hooi dus dat kwam wel een beetje raar over bij mij omdat het gewoon standaard is.. Maar het is aan de andere kant wel belangrijk dat ze het zo zegt omdat er genoeg mensen zijn die geen of nauwelijks hooi geven.

Ze hadden mij bijna 20 euro teveel laten betalen omdat ik nog de schimmelkweek van vorige week moest betalen maar de assistente klikte op de verkeerde soort test..:P Maar goed dat ik er wat van gezegt had :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .