Ga naar inhoud

castratie?


wupsie

Aanbevolen berichten

Of de baarmoeder eruit gehaalt wordt & Fred mee kon, moest ik dan maar even overleggen. De kosten liggen om en nabij de 100 euro, maar dat zei ze echt met een slag om de arm want 'de baas' was er niet en de andere dierenarts kon daar niks over zeggen. De leeftijd, minimaal vijf/zes maanden. Zei er ook heel netjes bij dat ze wel eerder vruchtbaar was! Maar datmaakt natuurlijk niet uit in mijn geval :P

Die antwoorden, heb je niet heel veel aan.. Op dit moment tenminste.. :P

Voor mij word het.. Mei ongeveer, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Whaha ik geef hem een halve dag.. :rofl:

Tsja ik vind mijn dierenarts echt super, maar dit doet mij ook wel twijfelen. Alleen, ik weet eigenlijk zeker dat ik wil castreren. Naar Veendam ga ik niet en naar DA 2 (ook Hoogezand) al helemáál niet. Dus ja.. En mijn dierenarts is wél gewoon heel konijnkundig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah het is al zo'n echte kerel (ieh!!! een piesje!!! ieh!! een keutel *kokhals kokhals*)

na jou ervaringen snap ik het heel goed dat je voor je iegen DA kiest. Ik twijfel nog steeds. Als ze bij jou nou hele duidelijke antwoorden hadden gegeven en het vaker hadden gedaan. maar vind het ook zo wat om daar dan straks weer terug te komen: owja en ze is intussen ook gecastreerd:P hij onthoud het allemaal, hij vraagt nu ook steeds of ze nog gevochten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik heel goed, mijn moeder en ik vonden het ook afschuwelijk om dan weer bij de ene DA binnen te lopen, en dan weer bij de andere.. Al heb je daar natuurlijk het volste recht op, zij leveren een (commerciële!) dienst en jij betaalt daar (héél goed) voor.. Maar toch..

Ach ja we zijn blij met deze praktijk. En ik heb nog even om er over na te denken. Feline is jong, heeft geen last van haar hormonen en ik zou het alleen nu (met deze temperaturen) doen als het echt niet anders kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .