Ga naar inhoud

castratie?


wupsie

Aanbevolen berichten

hoi

na gisteren weer heel wat piesjes en keutels van mini te hebben geruimd gaat bij mij toch weer de gedachte aan castratie leven.

Daarnaast is het vaste tussenperiodes een tijdje jagen. Mini daagt gijs uit. wil op hem rijden, dit pikt gijs niet waardoor er flink achter elkaar angejaagd wordt.

ook heb ik nu weer wat meer tijd omdat ik ben gestopt met mijn stage en straks dus weer gewoon naar school ga.

Mini in een NHD voedster van februari 2007. Ze heeft (als ik mij niet vergis) 2 keer een nestje gehad. verder is ze na een moeilijke start altijd goed gezond geweest.

Zouden julie de stap zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tsja ik kan mijn DA zeker aanraden (www.dierenpoli.nl) aan de ene kant is dat wat verder voor je, aan de andere kant.. Ik ging eerst ook naar Veendam vanuit hier..

Als het allemaal goed klinkt moet je het misschien ook gewoon doen, maar na mijn ervaringen daar ben ik er echt wat huiverig mee geworden.. In hoeverre is dat pech, een eenmalige ervaring..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah dat is ook mijn twijfel. en wat nazorg betreft; ik krijg hier veel hulp dus dat moet zeker goed komen. de operatie heb ik geen invloed op. Bij Gijs is alles voortreffelijk gegaan. en ze raden in iedergeval neit aan dat een konijn nuchter moet zijn....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, pfoeh, dat zou wat zijn!

Ik was sowieso al van plan om naar de kosten e.d. te informeren bij mijn DA.. Misschien dat k vanmiddag nog wel even bel, zal hier dan ook wel neerzetten wat zij voor antwoord geven op mijn vragen, dna kun je vergelijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat Wupsie echt duidelijk naar de castratie van een voedster gevraagd heeft.

Ik vind het ook vreemd, ik was voor de castratie van mijn poesje bij dezelfde dierenarts al €80,- kwijt.

Ik ga even bedenken wat ik precies allemaal wou vragen.. Heb ik al 100x gedaan maar vergeet het telkens op te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat Wupsie echt duidelijk naar de castratie van een voedster gevraagd heeft.

Ik vind het ook vreemd, ik was voor de castratie van mijn poesje bij dezelfde dierenarts al €80,- kwijt.

Ik ga even bedenken wat ik precies allemaal wou vragen.. Heb ik al 100x gedaan maar vergeet het telkens op te schrijven.

ow das vreemd, hij zij dat voor een kat de zelfde prijs stond... :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zei ik ook dat dat wel erg laag is: hij zei dat hij neit commercieel ingesteld was en dat het daarom goedkoper was. Het was inderdaad wat complexer dan een kat maar dat maakte voor hem voor de prijs niets uit.

Ik vind het een raar verhaal.

Even ter verduidelijking, ik was bij mijn konijnkundige arts 144 euro kwijt incl pijnstilling, antibiotica en een lampenkapje (voor om haar nek). Dat is ongeveer 120 euro voor de castratie. Wat naar mijn idee best redelijk is, na wat mensen hier op het forum over gesproken te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ne joh!! voor de entingen en dan vraag ik ook gelijk haha. zo snel ben ik niet met beslissen! haha (twijfel al meer dan een maand dus zo snel gaat dat niet en ik heb jou antwoorden nog niet he) en had nu weer een assistente aan de telefoon. die weet ook altijd net niks. (als ik iets vraag over desering van medicatie leest ze de bijsluiter op, ja die kan ik zelf ook lezen :s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .