Ga naar inhoud

Indy - weinig/niet keutelen


Dollie

Aanbevolen berichten

Ja hoor, zou haast denken dat meneer verliefd is op onze dierenarts. (Die was ook wel erg aardig, maar overdrijven is ook een vak.)

Gistermiddag rond vieren heb ik Indy's kooi/hoek helemaal schoongemaakt. 's Avonds rond zeven uur was die nog steeds schoon. Begrijp me niet verkeerd, heerlijk zo'n schoon hok, maar toch maar liever niet.. Dus gelijk gemasseert. Daarna wat gedroogde kruiden gegeven die meneer met smaak op at. Ook z'n voerbal (daar doe ik SS Mature en kleine stukjes wortelchips in) was nog reuze interessant. Maar geen keutels, anderhalf uur later nog niet. Opnieuw gemasseert en uiteindelijk verscheen er een heel raar hoopje plakpoep (?). Later nog eens gemasseert en daarna de groente gegeven, werd ook met smaak opgegeten.

Vannacht ben ik om vier uur bij hem gaan kijken en ja hoor, meneer had best redelijk gekeuteld, de boel zag er ook wel normaal uit. Jippie. Nog even gemasseert en toen gerustgesteld m'n bedje weer ingedoken.. Maar om 9 uur net, was er nog weinig bij gekomen.. Heb gelijk het hok verschoont en intussen nog niks. Meneer viel wel op zijn ontbijt aan.

Hij is maandag bij de DA geweest voor een echo, en sindsdien is hij toch wel erg rustig. 's Avonds bloeit hij wat op, maar eigenlijk is hij 's avonds nu zo actief als normaal overdag (dat hij 's avonds actiever is, is normaal). Geef je hem z'n voerbal, op wat voor tijdstip dan ook, dan is ie zo een kwartier druk aan het spelen (ook als dat ding leeg is haha).

Lang verhaal..... Maar volgens mij ben ik niks vergeten. :he::P Zolang hij nog goed eet, vlieg ik niet naar de dierenarts, mochten er over een aantal uur nog geen keutels zijn kijken we wel opnieuw.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik noem Indy ook graag Indiana Jones, al is ie daar niet naar vernoemd ofzo.. :rofl:

Maar Jordi als Indy een dame was dan hadden ze allang samen gezeten. (Fred gecastreerd wel te verstaan. -.-') :P

En meneer is grappig aan het doen joh.. Vannacht er dus weer uit om vijf uur.. Hij had om half één de laatste massage gehad. En ja hoor, nog meer goed uit ziende keutels. Dus nog even weer een massage en gauw m'n bed weer in. En wéér heeft hij daarna niet meer gekeuteld! Dat was gisternacht ook zo! Hij valt wel weer aan op z'n ontbijt (net als op z'n groenten gisteren) dat ik nu maar héél verspreid over de dag ga geven.. Misschien dat dat helpt?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet dat zou me toch eerder opgevallen zijn. Maar hij heeft nu dus al uren niet meer gekeutelt, sinds mijn vorige melding in elk geval niet. Maar wel heel enthousiast met z'n bal gespeelt weer en ook alles opgegeten.. En net nog wat biks gegeven zal even kijken wat hij daar mee gedaan heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het verschonen van de kooi een uurtje ofzo geleden, wel wat keutels, maar nog niet eens tien. Maar ja hij valt gewoon echt weer aan op z'n groente..

Normaal is het eerst minder eten - dan soms kleinere keutels - dan niet keutelen. En dit ís niet eens niet keutelen.. Aargh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet.. :$ is dit wel normaal dan op zich? Ik denk toch dat hij ietwat minder keutelt, maar ja. Het gaat nog allemaal gewoon door ben vannacht m'n bedn iet uit geweest en vanochtend lag er wel wat, net gelijk het hok verschoont..

Ik zal het anders laten voor wat het is.. Als hij gewoon zo door blijft gaan zal het wel goed zijn. Hij zit nu weer van z'n ontbijt te smullen dus wat dat betreft is er écht niks aan de hand.

Pff ik ben nu wel heel erg overbezorgd aan het worden, volgens mij.. :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .