Ga naar inhoud

Hooi: bah!


Laura1984

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou,toevallig vandaag m'n kleine vriendjes weer eens verschoond.Het hele hok leeggemaakt.Ik naar het tuinhuis om nieuw stro en hooi te halen.Poeh wat een BOEL muizen,ik heb er zeker 15 gezien,van heel mini tot maxi.

Hele bigbag mee naar buiten gesleurd en plukje voor plukje nieuw hooi en stro eruit gevist.Kwam tussen het vissen door ook nog een gedroogde gehakselde muis tegen,Bleh.Dit was er dus eentje die lekker op het veld van de boer geleefd had.

Ook kwam ik nog wat plastic tegen...Je moet het echt gewoon helemaal napluizen,pff..Helaas had ik het hok van mijn nijnen al helemaal leeg.Anders had ik het allemaal zo weggemieterd,(ze hebben er vast ook op gepiest ofzo)

maarja nood breekt wetten he!

Mijn taak voor m'n volgende vrije dag: Nieuw hooi en stro halen.

En een oplossing gaan zoeken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep had een tijd terug ook een topic hierover...smerig zeg.. ik had ook een dode muis in het hooi gehad..en ook veren.. laatst had ik een blauw plastic bekertje wat kapot was eruit moeten vissen. Niet normaal..ik let wel op wat er tussen dat hooi zit tegenwoordig..maar soms is dat erg lastig.. het spul is zo geperst en om nou elk hooi sprietje te ontleden... lastig hoor..en ranzig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog nooit spul tegen gekomen in het hooi.

Ik haal altijd hooi bij de boer vandaan.

Dat vind ik persoonlijk fijner dan hooi uit van die zakjes. En het hooi van de boer is een stuk goedkoper. Zo'n groot pak hooi van de boer is goedkoper dan zo'n klein pakje uit de dierenwinkel.:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha.. de communicatie is nieterg goed bij dat bedrijf, of ze zijn echt heel erg aardig voor me: ik had dus al een tegoedbon, nu krijg ik zojuist ook een mail, van iemand anders binnen dat bedrijf, met de vraag of ik wil doorgeven waar ik het hooi gekocht had zodat ze daar een presentje klaar konden laten leggen! Ik ben erg benieuwd! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff ik moet er ook niet aan denken zeg!! zou meteen die zak wegsmijten en gillend naar binnen gaan!

ik heb altijd gewoon de zakken uit de dierenwinkel en ben gelukkig nog niets tegen gekomen!

ik doe wel altijd van die rubberen handschoenen aan met hooi en stro uit de zak halen en in het hok leggen, maar dat is omdat mijn handen anders veranderen in knalrode dikke gevallen met bultjes erop!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het dood normaal als je in het hooi iets tegen komt

als het hooi afgemaait word worrd dit met grote machine,s gedaan .dan word het met een andere machine op rijjen gedaan en steeds omgekeert zo dta het goe dkan drogen ...als het goed droog is wor het hooi in balen gedaan weer door een andere machine .deze balen gaan of na de boer zijn hooi stal of na het fabriek wara het hooi weer op de lopende band uit elkaar word gehaald alles word gedanan door machine,s zo af en toe zal er controle gedaan worden ......hooi is een natuurprodukt .....als zich een muis of ander dier op het veld bevind word het natuurlijk gelijk door de machine mee afgeslagen ....zo komt een muis in het hooi terecht

ik haal het dus resstreeks van bij de boer .heb er nooits is onnatuurlijk in gevonden ....

ach ja 1 keer een euro briefje van 1000 ..:mdr:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .