Ga naar inhoud

Castratie Muts 21 januari


Lirazel

Aanbevolen berichten

En zitten Muts en Pet weer bij elkaar???

Bij mij mochten ze ook na 4 dagen weer bij elkaar omdat ze elkaar toch wel erg misten. Maar ik heb geen stro/zaagsel bodem, waardoor iets in de wond kan komen.

Meneer ging Luna meteen lief wassen. Ik heb Luna nog wel apart wat extra eten gegeven, omdat ze nog niet met de normale snelheid at.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb besloten om ze vandaag nog uit elkaar te houden. Muts heeft vanmiddag een tijdje in de kamer losgelopen, ze heeft lekker rondgehupst zonder rare dingen te doen. Pet zat echt tegen het hek geplakt om maar zo dicht mogelijk bij haar te zijn, maar zij toonde nauwelijks interesse in hem en soms zelf een beetje 'irritatie' als hij haar kon aanraken met zijn neus. Ook gezien haar eerdere reactie denk ik dat Muts een kleine discussie wil over hun onderlinge verhoudingen.

Dus ik ben nu van plan om ze morgen in de badkamer te zetten, dan mogen ze dat daar 'uitpraten' en als dat verantwoord blijft mogen ze daarna samen weer hun eigen hok in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn er nog niet over uit hoe de relatie tegenwoordig in elkaar zit. In de badkamer ging Muts rijden op Pet, zonder een tegenpoging van zijn kant, hij leek wat overdonderd, maar ze redelijk bij elkaar liggen. Maar daarna in het hok ging Pet Muts vreselijk opjagen, dat deed hij sowieso al wel vaker en dat hij nu dat hok voor zich alleen heeft gehad maakt het niet beter.

Ze lopen nu samen in de kamer los en ze reageren al rustiger op elkaar en zijn afzonderlijk van elkaar aan het spelen, dus dat laat ik nu zo en dan kijk ik vanavond wel wat er gebeurd als ze weer samen het hok in gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu wel aardig tevreden hoe het tussen Muts en Pet gaat, het is zeker nog niet zo als het voorheen was maar het is wel in de loop van de dag weer rustig geworden. Ze zitten nu in het hok met een bak groenvoer zodat ik het nog even in de gaten kan houden voor ik naar bed ga.

Morgenochtend zal ik bij de biks maar naast de ren gaan zitten, want dat is altijd al de moeizaamste maaltijd van de dag. (Zouden ze last hebben van een ochtendhumeur?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .