Ga naar inhoud

Voeding met dit weer.


roosjerobijn

Aanbevolen berichten

UHum moet mij nexcuces eens gaan aanbieden bij de bunbuns voor de variante krijgen ze elke dag elke tweedagen ofzo een pakrika tussen de salade.

Mowet miss mijn salades maar weer eens kritisch onder de loep gaan nemen.

Maar dan verdeel jij eens in de twee dagen één paprika over 7 nijnen of wat moet ik me daarbij voorstellen? Da's wat anders dan elke dag 2 paprikás voor twee nijnen.

Hier lusten ze het (natuuuurlijk) niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, met paprika moet ik hier ook niet aankomen, dat eten ze niet al hadden ze echt niks anders te eten..

Overigens moet ik wel lachen om het hele verhaal van de paprika-schrijfster, het topic gaat over het wel of niet extra voeren met dit weer, krijgen we er zomaar een bijna compleet algemeen voedingsadvies van een kantje bij (wat wij natuurlijk al lang wisten allemaal :party:..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, met paprika moet ik hier ook niet aankomen, dat eten ze niet al hadden ze echt niks anders te eten..

Overigens moet ik wel lachen om het hele verhaal van de paprika-schrijfster, het topic gaat over het wel of niet extra voeren met dit weer, krijgen we er zomaar een bijna compleet algemeen voedingsadvies van een kantje bij (wat wij natuurlijk al lang wisten allemaal :party:..)

Ik heb wel iets nieuws geleerd:p namelijk het voeren van bananenschillen doen meer van jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan verdeel jij eens in de twee dagen één paprika over 7 nijnen of wat moet ik me daarbij voorstellen? Da's wat anders dan elke dag 2 paprikás voor twee nijnen.

Hier lusten ze het (natuuuurlijk) niet.

t es je goed, Dollie 1 paprika met 7 nijnen valt eigenlijk dus reuze mee.

Bananenschillen heb ik nooit van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel iets nieuws geleerd:p namelijk het voeren van bananenschillen doen meer van jullie dit?

Volgens mij heb ik iets gemist... waar lees je dat?

Bananenschil is namelijk helemaal niet goed (tenzij je biobananen geeft).

Heeft te maken met het spul dat ze gebruiken om ze te laten rijpen...bananen worden namelijk onrijp geplukt.

Dus bananenschillen zijn NIET goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een teveel aan vitamine C kan nierschade geven bij konijnen. Daarnaast is het ook nog eens ontzettend overbodig om te voeren. Mensen, mensapen en cavia's zijn de enige levende wezens die zelf geen vitamine C aan kunnen maken en dit moeten halen uit hun voeding.

Dank, weer wat geleerd. Was zelf te lui om te zoeken :$

t es je goed, Dollie 1 paprika met 7 nijnen valt eigenlijk dus reuze mee.

Bananenschillen heb ik nooit van gehoord.

Als je er eentje ziet, herken je het vast wel :

Bananenschil_21052008_6779.jpg

(Sorry, is wel heel flauw :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .