Ga naar inhoud

Dringend! penis van konijntje bloedt!


Esjes

Aanbevolen berichten

Ben net terug. Er is een klein stukje van zijn penis. Moet hem 5 dagen AB geven (Baytril). Als hij zou stoppen met eten, pijnstilling bijgeven (Metacam).

Omdat het verder vrij rustig is in de groep, zou ik Nijntje terug bij de anderen kunnen zetten (anders moeten we weer helemaal opnieuw beginnen met de koppeling).

De wonde zit op het gedeelte dat hij echt helemaal kan intrekken, dus hoef ik mij geen zorgen te maken over het stro in het nachthok.

Ga hem eerst even wassen met een vochtig washandje, en als hij dan helemaal droog ik kan hij terug bij de anderen.

Bedankt voor de steun en de tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach arme vent. Gelukkig is het meegevallen. Hoewel de mannen op dit forum er vast anders over denken.

ja idd, belde net met mijn vriend, en ik denk dat die het al direct ergens voelde jeuken...

Ik snap alleen niet dat hij niet veel pijn lijkt te hebben. Ik vind dat helemaal niet erg, ik ben er zelfs blij om, ik snap het alleen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ex weet hier alles van. Hij heeft ook ooit bloed gehad. Ik was toen het over was erg bang om sexueel contact te hebben met hem.Eigenlijk sinds hij bloed heeft gehad deed het sneller pijn.

Maar ik weet niet beter bij mensen, als je daar een wond heb dat het erg snel geneest. Dus ik hoop dat het snel overgaat bij je nijn.

Ik weet uit mijn eigen ervaring(wat precies zeg ik niet) maar het bloede en eigenlijk sinds 3 dagen was het over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Nu hij terug bij de groep zit, ben ik al wat minder ongerust. Hij is weer vrolijk aan het rondhuppelen! Zijn AB kuurtje geven, en ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!

Enkel de komende dagen in het oog houden dat hij goed eet/drinkt en keutelt (hoewel dat laatste moeilijk te zien is tussen de keutels van m'n andere nijnen...)

Toen hij binnen zat heb ik hem wel niet weten plassen. Natuurlijk moeten wij ook niet elk moment van de dag plassen, maar ik hoop dat het voor hem niet te pijnlijk is. (in geval: ik heb pijnstilling in huis, die ik van de DA mag geven indien nodig)

ja idd, belde net met mijn vriend, en ik denk dat die het al direct ergens voelde jeuken...

Ik snap alleen niet dat hij niet veel pijn lijkt te hebben. Ik vind dat helemaal niet erg, ik ben er zelfs blij om, ik snap het alleen niet.

Moet volgende keer wat voorzichtiger zijn met wat ik typ over m'n vriend, blijkbaar leest die mee op z'n werk! :lol: Daar ben ik nu wel achtergekomen :P Ik krijg hem nog net zo gek van de nijntjes als ikzelf, zolang hij de hokken maar niet moet uitkuisen vindt hij het allemaal super :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles ziet er goed uit bij Nijntje. We controleren het elke dag (vindt hij niet leuk, maar is voor zijn eigen bestwel :P) Het is mooi aan het genezen, geen ontsteking of zo. Hij krijgt ook nog elke dag AB.

Hij lijkt er geen last van te hebben, eet goed en gedraagt zich zoals normaal. Alleen denk ik dat het misschien een klein beetje pijn doet als ik het controleer (nog enkele daagjes, kleine man :bunny1:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .