Ga naar inhoud

Konijn met dikke buik


Britt

Aanbevolen berichten

Hallo

ik was toen straks bij de kinderboerderij,

en een medewerker vroeg of ik wist wat het konijn had,

er zit een lotharinger ram bij de kinderboerderij,

het konijn heeft een ontzettende dikke buik, zijn vacht is dof,

en zijn vacht trekt niet terug als je bij zijn nekvel pakt,

dus het dier is uitgedroogd,

wij mogen waarschijnlijk het konijn morgen mee naar de da nemen,

weten jullie het misschien ?

ik dacht meteen aan gas, of aan de buikziekten,

het konijn is trouwens net bij de 7 a 8 weken bij moeders weggehaald,

zal nou denk ik 9 a 10 weken oud zijn !

ik hoor jullie reactie's graag !

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

coccidiose? En idd, kan ze zelf niet naar de DA gaan? Of dat jullie gaan, maar dat zij betaalt? Alles word zo weer mooi op jullie afgeschoven, je moet ook voor jezelf opkomen hoor! Onderhandel met haar over de kosten.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep dikke buik ziekte......bactrimel, flagyl, pijnstilling, primpertite ,siseral.......

het is een Ethiopiër bolle buik en je voeld de ruggergraad als je hem schud hoor je klotsen.....dit is geen geintje maar uiterst serieus.....ze zijn er nog niet over uit of het besmettelijk is.....dus kijk uit!!

komt veel voor bij pas gespeende dieren. Ze keutelen niet meer.Ze kunnen zelfs ontploffen.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat meen je niet, het konijn is echt ongeloofelijk dik !!

Ze geven het konijn nou alleen maar water en hooi, het dier ziet er ook niet vrolijk uit.

en je schrijft ontploffen??

Ik vind het echt erg, ik hoop dat 't geregeld kan worden, kunnen mijn konijnen ook besmet worden ?

of op de kinderboerderij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doet er niet toe, maar er zijn net weer 2 konijnen gebracht, 1 zilvervos ram, en 1 voedster, en die voedster heeft iets heel raars onder zijn linkervoorpootje, net als een piemeltje van een ram, maar dan bij een voedster, het lijkt wel een opgezwollen tepel heel raar, en het is een beetje doorzichtig !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doet er wel toe, als het niet mag van je vader of wie dan ook, kan je regelen dat iemand van de boerderij ermee naar de da gaat. Mag het niet van de eigenaar van de boerderij, kan er jammer genoeg niks gedaan worden.. Maar aan je antwoord te zien zou het zeker weer niet mogen van je ouders ofzo? Hopelijk wel eigelijk, want dan kan iemand anders er mischien mee naar de da? Over die voedster weet ik neit wat het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het ertoe doet heb ik toch al gezegt. Het konijntje gaat dood, kan ontploffen dus het is wel belangrijk dat ermee naar de da word gegaan, en als dat niet kan, dat het dan mischien ingeslapen alleen kan worden..

Ik denk dat het niet helemaal goed begrepen hebt. Ze willen graag naar de dieren arts, maar de meneer van de dierenboerderij heeft gezegt dat het niet mag, en dat gaat hij straks uit leggen..

Het heeft niks met de ouders van britt en clair te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .