Ga naar inhoud

Konijn met dikke buik


Britt

Aanbevolen berichten

hij heeft mij niks gezegt, en nee ik mag het dier niet meenemen, ik ben toenstraks zelf dus even met Shelley en die andere witte teddy dwerg gegaan, en ik heb gevraagd wat het kon zijn, maar het kon van alles zijn, hij vroeg ook waarom ik het konijn niet mee mocht nemen, en idd heeft NIKS met mijn ouders te maken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat je niet naar de dierenarts ben gegaan. De reden dat je niet mocht wil je dan niet zeggen maar ik snap niet wat je te verliezen heb.

Behalve dat had je de politie moeten bellen. Als ze wat weten kunnen ze er wat aandoen. Nu wisten ze van niets.

Het beestje is nu waarschijnlijk een pijnlijke dood gestorven die onnodig was.

aangepast door Flappie010
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees... kan jij dat ook zo lezen..

nou, nee er stond gelijk een verwijswoord hij en er stond niet bij wie er met die hij bedoeld werd, dus het kon ook een andere man zijn.. toch? en anders snapte ik het gewoon niet of zie ik een berichtje niet. Jammer dat het konijntje dood is gegaan..:( ik weet echt wel wat ik had gedaan maargoed

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, weet je.. het is een beetje dubbelop. Als britt en claire een konijn proberen te redden dan is het van: ja je moet je dit niet allemaal op je nemen, en doet dit nou niet. Het kost je alleen maar geld wat ten koste gaat van je eigen konijnen.

Nu zijn ze niet gegaan (om wat voor reden dan niet) en wordt er gezegd ja jammer dat het dood is, was te verwachten.

Tuurlijk op zo'n moment dat je weet dat een konijn NU een dierenarts nodig heeft, geef je hem dit, ongeacht wat dan ook.

Maar wat de dames ook doen het is niet goed.

Ik praat helemaal niemand tegen, en praat ook niets goed. Ze hadden gewoon naar de da moeten gaan. Begrijp me niet verkeerd, maar welke richting de dames ook kiezen, geen van alle wordt goedgekeurd door bb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik kan het me wel voorstellen dat britt en claire ze steeds willen redden hoor. Er kan wel gezegt worden van: jullie moeten het niet steeds op je nemen. Maar ik kan het me voorstellen dat ze een konijntje die ziek is niet zomaar kunnen negeren. Daar zou ik ook alles voor doen. Dan maar verdriet, je probeert het tenminste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .