Ga naar inhoud

Snoet vandaag gecastreerd


mintaka

Aanbevolen berichten

De afspraak is gemaakt :( Volgende week dinsdag, 30 januari om 13.30u ga ik hem brengen, en 's avonds weer ophalen.

Brrrr, ik ben wel bang hoor, ook al loopt het (bijna) nooit mis...

En ik voel me schuldig tegenover hem, dat hij zichzelf nu niet meer mag zijn...... Heb al uitgebreid mijn verontschuldigingen aangeboden, maar ja, 't helpt niet, ik blijf me schuldig voelen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oooh onze Knijn heeft het al achter de rug dus ik ken je gevoel...

Heb hem vantevoren ook tekst en uitleg gegeven waarom ik het deed.

Ook achteraf...tekst en uitleg...en de vraag of we nog vriendjes waren :$

Uiteindelijk ben ik blij dat ik het heb gedaan...gaan volgende week op zoek naar een vriendin, hij rijdt niet meer en ook het sproeien is over....Verder is hij ook veel rustiger een aanhaliger...

Kortom je moet er ff doorheen....

We steunen je wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen is het dus zover :( dan wordt mijn kleine manneke gecastreerd..... ik hoop dat alles zonder problemen verloopt....

daarnet heb ik al wat rescue remedy op zijn oortjes gesproetsjt, hij ruikt nu een beetje alsof hij aan de drankt heeft gezeten hahahaha :)

mijn schattebol..... ik vind het toch maar zielig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vervoersmand klaargezet, met propere handdoeken en dweilen erin... Z'n hooibolletje hangt klaar, morgen gaat z'n knuffel ook mee... Louter voor het gezelschap, want hij heeft hem nooit "gebruikt" :)

Ik heb de indruk dat hij toch aanvoelt dat er iets te gebeuren staat, want hij was nogal hyper vanavond, zelfs met de rescueremedy op z'n oren... Toen ik z'n hok opendeed (zo'n buitenhok met een opklapbaar dak), was hij er sneller dan ik kon reageren uitgesprongen, hup de atelier van m'n vader in, en zich verschanst onder de kast. Dat doet hij normaal nooit zo snel. Springt er wel uit, maar dan hupst hij vrolijk rond. Nu dus niet. Ik ben dan op m'n knieën voor de kast gaan zitten, en dan kwam hij erg aarzelend naar me toe. Hij liet zich dan wel makkelijk oppakken, maar ik voelde dat hij zenuwachtig was...

Zou hij echt iets aanvoelen?

:( Ik heb het er toch moeilijk mee hoor....

Morgen om 12.30u vertrek ik richting Zwijnaarde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is dus echt kl*te he, zit ik al heel de dag in spanning, voor niks, want DA Inge is ziek (wist ze mij pas te vertellen als ik daar toekwam :(() en ze heeft Snoet nog niet gecastreerd vandaag...

daarvoor zit ik dus al heel de namiddag hier bij Joke en Tania te stressen, om dan nu te horen dat ik voor niks heb zitten wachten :(

weet zelfs niet wanneer ik hem ga terug kunnen ophalen, Inge zei van hem donderdag, vrijdag of zaterdag te brengen, ja hallo, daar ben ik het dus niet mee eens he

zit ik hier verdomme te janken :( Joke en Tania boos op Inge over haar handelwijze, nu ja, het kan gebeuren dat je ziek bent he, maar dat had ze me dan toch al eerder kunnen laten weten, dan had ik een nieuwe afspraak gemaakt...

nu zou hij dus misschien morgennamiddag gecastreerd worden, maar ik wil hem dan toch zelf morgenavond ophalen, heb net bericht ingesproken op haar voicemail, nu maar wachten tot ze terugbelt

wat een kl*terij! :( ben helemaal van slag...

nu ja, het enige positieve dan van vandaag: ik heb jelle gezien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .