Ga naar inhoud

Snoet vandaag gecastreerd


mintaka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi iedereen,

Sorry voor het lange wachten hoor.....

Ik heb bij Inge ook nog een hele poos moeten zitten wachten (er waren mensen toegekomen met een nijn dat niet meer wilde eten), het was al na half negen toen het pas mijn beurt was... En dan pas buiten om 21u, nog langs dat ene meisje gereden, naar de nijnen gaan kijken.

En daarna naar huis, met een bange Snoeterd naast mij in de auto...

Maar hij stelt het prima. Hij heeft samen met mij zelfs in de living mogen zitten, op schoot, en tegen mijn buik aan. De nijnen mogen van mijn moeder niet boven komen, dus dat was een erg grote gunst die hem bewezen werd :)

Na een half uur begon hij weer wat levendiger te worden, snuffeltje hier, likje daar, graven in mijn fleece trui...

En toen ik hem dan weer naar beneden droeg, en hij in de gang zat, begon meneer dadelijk hooi te eten! Had hij bij Inge niet willen doen, ze had hem nog wat gedwangvoerd voor we vertrokken. Hij maakte gekke sprongen, ging de hokken van de dames kinnetjes geven, en verschanste zich weer onder de verwarming van mijn vader z'n atelier :bounce: Ik mocht weer vanalles verzetten om meneertje er weer van onder te halen!

De balletjes (sorry Snoet) heb ik mee. Ze zitten in een potje met formol om te bewaren :) Ik zal ze er in het weekend eens uitvissen en een foto maken als didactisch materiaal. Inge wilde ze graag houden (hihi) omdat ze dat zo eigenaardig vond. Ze had het zelf nog niet vaak gezien, zei ze. Dus ze krijgt ze van mij terug, maar ik wilde ze toch aan m'n ouders tonen en een foto maken :$

Bijzonder toch hoor, om dat hier op mijn bureau te hebben staan. Doet erg vreemd aan...

Een foto van de thuisgekomen Snoet zal ook voor wat later zijn; maar hij is weer gewoon zijn vrolijke zelf! (En ik ben super opgelucht :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gaat prima hoor, hij huppelt vrolijk rond en springt overal op en achter. En hij eet, weliswaar kleine beetjes, maar dat ben ik van hem gewend. Het lijkt me wel dat hij iets minder stabiel op z'n pootjes staat (hij glijdt weg op de vloer, wat tevoren niet het geval was). Maar dat komt misschien doordat die hechtingen hem toch hinderen. Want het is toch een wonde van een 5-tal centimeter... En in zo'n klein buikje is dat toch groot...

Nu STUDEREN, want ik sta behoorlijk achter... En morgen examen, pffff....

De ballenfoto's zijn voor morgen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik met Snoet nog eens naar Inge Thas geweest, om de hechtingen eruit te laten doen. Ik mocht het zelf doen, zei ze, maar dat wilde ik liever niet. Stel je voor, één knip verkeerd en Snoet met een bloedende buik :blink: En tegelijkertijd dacht ik dat het niet slecht was dat Inge nog eens de wond kon checken.

Draadjes zijn eruit, alles ziet er goed uit, en de DA heeft Snoet nog eens van boven tot onder onderzocht, allemaal voor 0 euro :) En hij is helemaal gezond verklaard :thumbsup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .