Ga naar inhoud

Snoet vandaag gecastreerd


mintaka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

of bink is de (bij)naam van je man, of je brengt je konijn naar de huisarts voor castratie... blijf het maar vreemd vinden :bunny3:

woehahahahahaha :lol:

Ja, ben toch wel blij dat dit "structurele probleem" is opgelost bij Snoet, want als ik dit nu niet geweten had, waren er inderdaad later misschien ergere complicaties van gekomen...

Hij is in goeie handen, en morgen weer thuis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat alles goed is, en verwen hem maar lekker als hij weer thuis is! Dan nog 3 weekjes wachten, en dan mag hij kennismaken met zijn dames!

Onze Nijn moet er binnenkort aan geloven. Waarschijnlijk tijdens mijn stage, dus kan ik het misschien zien! Lijkt me gaaf, maar wel een beetje eng. Sowiso is Nijntje heel rustig, hij rijdt helemaal nooit, en sproeien valt me ook niet op. Ben benieuwd wat er dan kan veranderen.

Enne... wat is nou weer Rescue Remedy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog eens naar DA Inge gebeld. Snoet is alweer helemaal OK, zat vrolijk rond te springen in de couveuse :) Ze had hem net hooi en water gegeven en hij had er wel interesse voor, maar zat nog niet te eten. Naja, 't is een moeilijk etertje, dat weet ik. (gelukkig is het geen ettertje :P)

Ze heeft de twee balletjes er langs de buikholte uitgehaald, omdat hij op die manier maar één snijwond heeft. Het niet-ingedaalde testikeltje was maar een kwart zo groot als het gezonde. Ze heeft ze bewaard, dus ik kan ze morgen zien :) Wil ze meenemen naar huis ook, om aan m'n ouders te tonen, en dan kan ik misschien ook een foto maken, en hier posten, zodat jullie het ook eens zien. Altijd interessant, voor als er nog mensen zijn die zoiets meemaken.

Morgen mag ik hem dus ophalen, na de middag ergens :happy:

Nog eventjes en dan is het eind goed al goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm, erg smakelijk ziet dat er toch niet uit he :)

ben benieuwd hoe groot die van snoet dan zijn, vooral dat ene kleintje...

kan me er nu helemaal niets bij voorstellen dat je je benieuwd hoe de geelimineerde balletjes van Snoet eruit zien hehehe LOL

Zou ze fotograferen inlijsten en in zijn hok hangen :bounce:

Maar alle gekheid op een stokje...

Je gaat een leuke dag tegemoet want je mag hem ophalen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ze fotograferen inlijsten en in zijn hok hangen :bounce:

hèhè :bunny3: ocharme dat kereltje, elke dag geconfronteerd met dat pijnlijke besef dat hij een het is :baby:

fotograferen zal wel gebeuren, als ik ze meekrijg naar huis, maar dan wel enkel als didactisch materiaal voor bunnybunch :$ :bunny2:

kan bijna niet wachten hoor, tot ik mijn mormeltje weer thuis heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond haal ik hem dus op, het mocht al eerder, maar dan ga ik in het drukke verkeer staan, en ik wil liever na de files... Dus ik vertrek hier rond een uur of zeven, tegen 20u ben ik dan daar, en hopelijk een uur later weer thuis (als ik niet blijf plakken, want Inge is een babbelkont :P)

Hij eet nog niet goed zelf, maar slikt wel goed door van het dwangvoerspuitje. Verbaast me niks, ik vond het al gek dat Inge zei dat hij gisterochtend zo goed gegeten had. Ik dacht: wat heeft zij dat ik niet heb, dat hij daar wel makkelijk eet en hier niet?! :blink: Maar dus niet, haha, hij blijft een koppig mormeltje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd! Ben zelf ook een beetje bang voor Nijntje na dat ie gecastreerd is, misschien vind hij me dan niet meer aardig...

Als je zijn foto's publiekelijk tentoon spreid..dan maak je je terecht zorgen...

anders blijft hij gewoon je vriendje hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja, over twee uurtjes vertrek ik :)

en dan spring ik op de terugrit nog even binnen bij iemand van de yahoo-groep van konijnen.nl (ook in Zwijnaarde) die met nijnenkoppelproblemen zit, effe een snelle blik werpen (ik heb haar al proberen naar BB te krijgen :):angel:)

en hopelijk ben ik dan tegen ten laatste 21.30u weer thuis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .