Ga naar inhoud

HF Supertrio?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een maand terug een zak 15 kg HopeFarms supertrio voor het eerst besteld, die is inmiddels op, en ik wil weer een nieuwe zak bestellen. Ik heb alleen een vraagje over de vorm.

Op de verpakking ziet het eruit als 3 bixjes aan elkaar zegmaar, maar in mijn zak zaten gewone normale vorm dunne staafjes, dat hoort toch niet?

Kan iemand een foto plaatsen van hoe zijn/haar HF eruit ziet, of vertellen of dit zo hoort?

Straks blijkt dat ik de verkeerde geleverd heb gekregen ofzo?

alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat z ou kunnen;) Ik wilde net zeggen dat ik dat vreemd vind omdat het op de zak wel goed staat, maar dat is dus hiervoor wel vaker gebeurd, toen het net nieuw was?

Hoelang is die nieuwe vorm dan al in de handel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, das al best lang. Vreemd dat ik dan nog een gewone vorm had. Ik heb gisteravond bij een andere webshop 2 zakken besteld, eens kijken hoe dat eruitziet. Moet ik iets laten weten aan de vorige webshop waar ik de 1e zak gekocht heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nu via dewelpenhoeve besteld, voor 11.50 per zak+6 euro verzendkosten tot de 30 kg. Heb er maar meteen 2 zakken van gemaakt, dat is dezelfde verzendkosten, anders moet ik de volgende keer weer 6 euro extra betalen;) Nu heb ik de zakken voor 14.25 ofzo.

De zak ligt net in het oud papier, maar daar kan ik hem nog wel uit halen, ik ga even op de datum kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het word steeds vreemder..

Op de zak zelf staat gewoon Hope Farms supertrio, maar er zit een knaloranje sticker op met 'Nieuw, supertrio junior' en op de verpakkingssticker bovenop staat HopeFarms Supertrio Junior. Maar op de verpakking staat het wel juist..?

Er staat er behoorlijk vage datum op: bij voorkeur te gebruiken voor 200410?

Is dat 2004 of 2010?

Ik vind het een beetje vreemd, ga maar eens een mail die kant op sturen, of is dat te laat omdat de zak inmiddels al op is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat ze HF Junior in een HF Supertrio zak hebben gedaan.

Als er op 2 stickers HF Junior staat, zullen de bixjes wel Junior zijn.

Deze stickers zijn handmatig erop geplakt, verwacht ik.

Daarnaast hebben ze bixjes ook niet de vorm van HF Supertrio.

Ik heb wel eens vaker gehoord dat dit bij grootverpakkingen van HF voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar dacht ik zelf ook al aan ja. Nou is dit op zich niet zo heel erg, want ik heb 3 konijntjes in de leeftijd van 13-20 weken, dus dat kunnen ze nog hebben. En voor een keertje is het voor de volwassen voedster niet zo erg, al is ze wel een beetje te dik...Nouja, deze keer weet ik waar op moet letten. Zal ik nog een mail sturen naar de site, of zal ik het laten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .