Ga naar inhoud

Zo met Jerom naar de dierenarts


elvira88

Aanbevolen berichten

mijn lieffie doet het goed :) Hij gebruikt zijn pootje eigenlijk weer als voor het ongeluk. Hij strekt hem soms tegelijkertijd met de andere helemaal naar achteren om vervolgens heerlijk te gapen, hij staat erop en hij krabt er weer mee (flink hard ook nu, in het begin deed hij het helemaal niet, daarna heel voorzichtig)

Hij is alleen wel bezig om mijn net kapot te knagen. Maarja die heb ik straks toch niet meer nodig als het nieuwe hok er is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja ik ben ook blij dat hij goed hersteld, al zal het pootje wel een beetje af blijven staan. Ik heb via internet een dubbel hok besteld. Uiteindelijk toch voor deze gegaan in 1.20:

?product_id=10005327

Misschien dat ik de trap kan vervangen voor iets anders, maar even kijken hoe dat gaat. hoop dat hij woensdag/donderdag geleverd word. tegen die tijd zou jerom weer samen mogen met buddy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb wel een hoek plateau, maar weet niet of dat kan of dat je een rechte nodig hebt. Jerom heeft uit verveling zijn halve toilet weg geknaagd. :mdr: Ik denk wel dat hij het heel fijn vind als hij weer bij buddy kan. Moet het dan wel even goed in de gaten houden dat hij zich niet te veel in spant (hij zal wel weer even willen laten zien dat hij de baas is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde kooi en een hoekplateau past prima! Wat wel lastig is dat de bodem van de kooi erg glad is. Daar moet je denk ik even op letten, vooral omdat Jerom op moet passen met die breuk.

ik heb eigenlijk altijd een hele dikke laag stro op de bodem, dus even kijken hoe dat loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn jouw konijntjes dan zo zindelijk? Ik heb wel 2 wc-tjes en er liggen altijd poepjes in en voor de wc's. Eerst dacht ik dat ik 1 zindelijk en 1 niet zindelijk konijn had, maar nu ze allebei apart zitten zie ik dus dat ze allebei hetzelfde doen, in de wc, maar ook ervoor poepen. Het is niet zo dat de bakken te vol zijn, want ik verschoon ze regelmatig. Naja, ik vind het zonder bodembedekking niet zo'n fraai gezicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg net een email dat mijn hok verzonden is, hopelijk komt hij morgen. Ik heb de konijntjes maar weer bij elkaar gezet, ze wilden zo graag naar elkaar toe. Ik houd jerom wel goed in de gaten, heb een stoeltje bij het hok gezet ;). Tot nu toe gaat alles goed, Ze eten samen, wassen elkaar en rijden af en toe net als in het begin. Jerom is nog aardig sterk ondanks zijn bekken en rijd dan ook het meest. Nu is hij zijn meisje weer uitgebreid aan het likken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .