Ga naar inhoud

plakpoep door groente???


cinnik

Aanbevolen berichten

ollie is nu bijna 2 weken bij ons...

de eerste week ben ik begonnen met peterselie, hele kleine beetjes.. na een week ging dit nog steeds prima en ben toen begonnen met hele kleine beetjes wortelloof erbij...

Maar nu net zag ik een keuteltje liggen op de grond en toen ik em op ging ruimen zag ik daarnaast een plekje waar die ook gepoept had maar dit was echt aan de grond vastgeplakt, dun dus.

In z'n kooitje zie ik verder gewone keutels.

Even in de gaten houden? En anders met de groente maar even stoppen? Of is het normaal dat ze toch wel eens plakpoep kunnen krijgen van een nieuwe groente???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je echt net, vandaag of gisteren, met een nieuwe groente begonnen? Die zou ik schrappen dan.. Tsja weet niet, ik wil zelf altijd zo snel mogelijk maar opbouwen van groentes is niet iets dat je moet overhaasten, even helemaal stoppen en op nieuw beginnen zou ik zelf niet zo gauw doen (:$) maar is misschien wel verstandig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je echt net, vandaag of gisteren, met een nieuwe groente begonnen? Die zou ik schrappen dan.. Tsja weet niet, ik wil zelf altijd zo snel mogelijk maar opbouwen van groentes is niet iets dat je moet overhaasten, even helemaal stoppen en op nieuw beginnen zou ik zelf niet zo gauw doen (:$) maar is misschien wel verstandig..

sjah ik was ook al helemaal blij dat hij AL peterselie en wortelloof at...:mdr::mdr:

Maar de wortelloof krijgt ie al sinds woensdag... en de peterselie de hele week ervoor ook al..?

Kweet t ook niet, het was maar 1 plakpoepje tot nu toe... maar ik zit al op scherp:mdr::$

Hij rent en jumpt wel als een gek door de kamer dus slecht voelt ie zich niet volgens mij.

Valt me wel op dat ie erg loopt te snuffelen over de grond vanavond normaal is ie veel te druk met springen en knabbelen. Misschien heeft ie iets op de grond gevonden wat 1 van de kinders heeft laten vallen?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij nu al reageert met plakpoep zou ik even stoppen met groente geven totdat hij iets ouder is.

Jonge konijnen zijn nog heel gevoelig voor vanalles.

Pumbaa is ondertussen 5,5 jaar & is nog steeds heel gevoelig voor groente.

Ik moet hier nog altijd heel goed mee oppassen bij hem.

Zo krijgt Zazou gelijk plakpoep als hij teveel bixjes krijgt.

Hij is ondertussen ook 5,5 jaar.

Ieder konijn is anders, waardoor de 1 anders reageert dan de ander op voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .