Ga naar inhoud

Lola ziek, of is dit het einde ?


smurfkuh

Aanbevolen berichten

Sluit me bij Rian aan.. Snel naar de DA. 15 is een behoorlijke leeftijd en ik zou niet weten (al denk ik van niet) of dit daarmee te maken heeft maar fijn klinkt het in elk geval niet. Als het einde inderdaad nadert, gun haar dan in elk geval een vredig einde..

Ik hoop dat ze nog opknapt, succes bij de DA!

O, en eet en keutelt ze nog? Hoe lang is dit al zo?

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me bij Rian aan.. Snel naar de DA. 15 is een behoorlijke leeftijd en ik zou niet weten (al denk ik van niet) of dit daarmee te maken heeft maar fijn klinkt het in elk geval niet. Als het einde inderdaad nadert, gun haar dan in elk geval een vredig einde..

Ik hoop dat ze nog opknapt, succes bij de DA!

O, en eet en keutelt ze nog? Hoe lang is dit al zo?

Nu pas 1 dag, ze eet nog wel, maar echt heeeel erg weinig. Ze drinkt alleen wel erg veel. Keutelen doet ze nog wel maar ook maar kleine brokjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorgen dat ze blijft eten denk ik, pest haar met groente en ander eten.. Haar keuteltjes waren heel klein zei je? Misschien dat het een goed idee is om haar buikje te masseren..

Misschien dat je nog even kunt proberen of er een DA opneemt nu..? Al zou het alleen voor advies zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, arme schat.. Misschien kun je vannacht een paar keer op staan om te kijken hoe het gaan, haar nog een beetje te stimuleren om te eten en haar buikje te masseren? Ik weet niet in hoeverre dat nog wat toe zou voegen, maar ik denk in elk geval niet dat het kwaad kan. Ik hoop dat ze gauw opknapt, succes vannacht en morgen bij de DA natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou geen Infacol geven, tenzij je contact hebt gehad met een konijnkundige dierenarts die dit aanbeveelt..

Je weet niet of ze gas heeft, die kleine keuteltjes duiden meer op een verstopping, Infacol is sowieso niet zo'n goed idee..

Waarom staat hier wel uitgelegt: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/26690-infacol.html

Even op het 'Aeropax, waarom niet?' linkje klikken voor nog meer uitleg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom bel je de dierenarts niet gewoon ?

Of je nu morgen wil of vanavond nog, qua prijs zal het niets uitmaken......

en als je nu moeite wil doen om aan infacol te komen, is het slimmer om die moeite te gebruiken om een dierenarts te pakken te krijgen.

Je konijn heeft nu ECHT hulp nodig, helemaal gezien haar leeftijd.....

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

DA heeft geen plaats morgen middag pas :s

Astublieft..

Helmond woon je hè:

Dierenkliniek "Brouwhuis"

Rivierensingel 730

5704 NZ Helmond

http://www.dierenkliniek.com/web/index.php?page=Openingstijden

Spoedgevallen

Voor spoedgevallen zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 0492 - 515977.

Buiten de openingstijden wordt u via een antwoordapparaat geïnformeerd over de waarnemend dierenarts.

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk.... je konijn heeft pijn, dat is duidelijk door de symptomen die jij beschrijft.

Jij kan haar helpen die pijn te verlichten... maar dat kan echt enkel door een DA te bellen. Dat is de enige die nu op dit moment iets voor jouw konijn kan doen.

Als je nu geen vervoer hebt, kan de DA je mss al via de telefoon zeggen wat je kan doen om het haar zo comfortabel mogelijk te maken tot je vervoer hebt. Als hij het een noodgeval vind, zal hij er absoluut niets mee inzitten om bij jou langs te komen als je vriend nog niet thuis is.

Maar alsjeblieft, contacteer in deze situatie NU een DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .